Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینه های زمستانی کونته مشخص شد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کونته برای رقابت جدی با یوونتوس در زمستان درخواست خرید سه بازیکن را داده است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه توتواسپورت ایتالیا در گزارشی مدعی شده است که انتونیه کونته به مدیران باشگاه درخواست خرید سه بازیکن در زمستان را داده تا بتواند در نیم فصل دوم رقابت ها با تقویت و آمادگی بهتری در مقابل یوونتوس برای قهرمانی در سری آ مبارزه کند.

اینتر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لحظه احساسی در فوتبال ایتالیا، بازیکن اینتر پس از گلزنی به آغوش مادرش رفت + عکس

البته کونته روی میز مدیران اینتر چندین گزینه را گذاشته است و حالا باید دید با توجه به وضعیت مالی و سیاست باشگاه ها، کونته موفق به جذب کدام بازیکن دلخواهش میشود.

یکی از این بازیکنان آرتور ویدال بازیکن بارسلونا است که مدت هاست چشم کونته را گرفته است. هر جند والورده دیروز در نشست خبری اعلام کرد، قصد فروش این بازیکن شیلیایی را ندارد. گزینه های بعدی این پست در صورت نا امید شدن از ویدال، رودریگو دی پائول استعداد اودینزه و دژان کولووسسکی هافبک آتالانتا هستند.

گزینه بعدی مارکوس آلونسو مدافع اسپانیایی تیم فوتبال چلسی است که کونته میخواهد از او برای تقویت خط دفاع تیمش استفاده کند. گزینه های بعدی در صورت عدم خرید آلونسو، متئو دارمیان بازیکن سابق منچستریونایتد است که در حال حاضر در تیم فوتبال پارما بازی میکند.

با این حال تمامی این احتمالات در حالی است که اینتر میخواهد این سه بازیکن مورد نظر خود را به صورت قرضی به سن سیرو بیارود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала