Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ششی که برای رونالدو هفت نشد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رکورد روند شش ساله شکست ناپذیری در فینال‌های کریستیانو رونالدو با شکست شب گذشته تیم‌اش در برابر لاتزیو از بین رفت.

به گزارش اسپوتنیک، باخت سه بر یک شب گذشته تیم فوتبال یوونتوس در برابر لاتزیو در دیدار ابر جام ایتالیا باعث شد که کریستیانو رونالدو برای اولین بار از سال 2013 در فینال یک تورنمنت حذفی طعم شکست را بچشد.

یوونتوس در حالی مغلوب آبی‌پوشان پایتخت ایتالیا شد که دو سال پیش هم لاتزیویی‌ها بانوی پیر را در همین بازی با نتیجه 3 بر 2 شکست داده بودند. لاتزیوی تحت هدایت سیمونه اینزاگی که ظاهراً راه شکست دادن یوونتوس را خوب می‌داند، دو هفته پیش هم توانسته بود بیانکونری را در استادیو المپیکو در سری A شکست دهد.

آخرین باری که رونالدو به فینال رسید و دستش از کسب جام کوتاه ماند، هفدهم می سال 2013 بود که رئال مادرید در فینال جام حذفی اسپانیا با نتیجه 2 بر یک به همشهری خود اتلتیکومادرید باخت. وی شب گذشته نیز مدالش را از گردنش درآورده و در دست گرفته بود که همین موضوع نشان‌دهنده میزان ناراحتی‌اش از شکستن این رکورد 6 ساله بوده است.

بعد از آن بازی، رونالدو در 12 فینال در رده باشگاهی و ملی حضور داشت و در تمامی آنها پیروز شده بود.

یوونتوس از تابستان سال 2018 که به یوونتوس پیوست، به همراه این تیم دو بار به فینال رسیده است که یکی از آنها را برده و دیگری را شب گذشته باخت. فینال اول او سوپرجام ایتالیای سال گذشته بود که مقابل میلان برگزار شد در آن گل برتری یک بر صفر بیانکونری را به ثمر رساند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала