ارتش لیبیا: مخالفان توسط هواپیماهای ملکی سلاح به این کشور انتقال می‌دهند

© AP Photo / Mohammed El-Sheikhy, Fileارتش لیبیا: توسط هواپیماهای ملکی سلاح به این کشور انتقال می‌دهند
ارتش لیبیا: توسط هواپیماهای ملکی سلاح به این کشور انتقال می‌دهند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارتش ملی لیبیا ادعا می کند که هواپیماهای ملکی برای حمل سلاح استفاده می شوند.

به گزارش اسپوتنیک، ارتش ملی لیبیا، تحت فرماندهی مارش خليفة حفتر تهدید کرد که هواپیماهای ملکی که برای حمل سلاح استفاده می شود، مورد هدف قرار خواهد داد.

احمد المسماری نماینده رسمی ارتش لیبیا ادعا می کند که یک هواپیمای بوئینگ 747-412 را پیدا کردند که از استانبول به لیبیا پرواز کرده بود که در این هواپیما تجهیزات نظامی بود.

یک کشتی ترکیه‌ای از سوی نیروهای مارشال حفتر در لیبیا توقیف شد - اسپوتنیک افغانستان
یک کشتی ترکیه‌ای از سوی نیروهای مارشال حفتر در لیبیا توقیف شد

المسماری به سایر هواپیماها که سلاح را در هواپیماهای ملکی انتقال می دهند، هشدار می دهد که ارتش این کشور این هواپیماها را مورد هدف قرار خواهد داد.

پارلمان ترکیه در حال حاضر تفاهم‌نامه همکاری های نظامی با دولت طرابلس در 21 ماه دسمبر امضا کرد، و طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در صورت درخواست مقامات لیبیا از احتمال فرستادن سربازان اش به این کشور خبر داد.

پس از سرنگونی و ترور رهبر لیبیا، معمر قذافی در سال 2011، در کشور لیبیا قدرت دوگانه حاکم شد، در حال حاضر پارلمان انتخاب شده توسط مردم در شرق و در غرب در پایتخت طرابلس، دولت توافقی ملی به رهبری فایز سراج با حمایت سازمان ملل و اتحادیه اروپا حکومت می کند، در بخش شرقی این کشور با ارتش ملی لیبیا به رهبری مارشال خليفة حفتر فعالیت می کنند، از شروع امسال تاکنون تلاش کرده اند که طرابلس را تصرف کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала