Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استفاده از داور ویدیویی در مسابقات انتخابی المپیک

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر VAR کمک داور ویدیویی
VAR کمک داور ویدیویی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقابت های انتخابی المپیک 2020 جاپان شاهد استفاده از داور ویدیویی خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که از سوی سیستم VAR یا کمک‌داور ویدیویی در تمام مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا استفاده خواهد نمود.

داور ویدیویی، جنجال بزرگ جام جهانی زنان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
داور ویدیویی، جنجال بزرگ جام جهانی زنان

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره نگاشته است از سیستم VAR پیش‌تر از مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 استفاده گردید، اما مسابقات انتخابی المپیک که تا 16 روز دیگر پی گیری می شود، نخستین تورنمنتی خواهد بود که VAR در همه 32 دیدار آن استفاده خواهد شد.

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره می گوید: فوتبال آسیا در سطح جهانی قرار دارد و اطمینان می‌دهیم که به ادامه کار به عنوان یک کنفدراسیون الگو برای همراه‌سازی آخرین تکنولوژی و بهترین عملکرد در نقاط مختلف پیشرفت فوتبال ادامه می‌دهیم.

او در ادامه افزود: کارهای باورنکردنی باقی مانده در جام ملت‌های آسیا داشتیم و استفاده از  سیستم داور ویدیویی یکی از این موارد بود که جاه‌طلبی AFC را برای پیشرفت مداوم مسابقات نشان می دهد تا فوتبال جهان، موفقیت غیرقابل انکار و کیفیت داوران مسابقات ما را ببینند. مطمئنم موفقیت‌های خود را توسعه می‌دهیم و مسابقات زیر 23 سال آسیا، فرصت دیگری برای برجسته کردن استانداردهای قابل توجه داوری آسیا نشان می‌دهد.

گفتنی است که رقابت های انتخابی زیر 23 سال آسیا برای المپیک توکیو 2020 از هجدهم جدی کلید خواهد خورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала