Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق کاوانی با اتلتیکو

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاوانی ستاره PSG برای امضای قرارداد 3 ساله با اتلتیکو به توافق رسید.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می رسد که دیگو سیمئونه به زودی قدرت بیشتری را به خط حمله اش اضافه میکند و این مورد را جیانلوکا دی مارتزیو روزنامه نگار نامدار اسکای ایتالیا بیان کرده است و تأیید می کند که ادینسون کاوانی مهاجم پی اس جی و اتلتیکو مادرید در باره شرایطی به توافق رسیده اند که شاهد انتقال ستاره اروگوئه یی به مادرید در یک قرارداد سه ساله خواهیم بود.

کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کاوانی تویت خداحافظی کرد

هنوز تأیید نشده که چه زمانی این مهاجم به لالیگا می پیوندد. وی در 30 جون 2020 به یک بازیکن آزاد بدل خواهد شد و گمانه زنی ها وجود دارد که او می تواند دوران حرفه یی اش را در اتلتی ادامه دهد.

کاوانی در هر لیگ که بازی کرده وآمار قابل توجه و شگفت انگیزی را در ترکیب تیم های پالرمو و ناپولی قبل از انتقال به پاریس داشته است.

این بازیکن در 661 بازی خود 387 بار موفق به گلزنی شده و با بازیکنانی چون مائورو ایکاردی، نیمار جونیور و کیلیان امباپه رقابت سختی را برای جایگاه در PSG به خرچ می دهد، ستاره 32 ساله اروگوئه ای اما کمتر از زمان مدنظر زیر نظر توماس توخل سرمربی آلمانی بازی کرده است.

اتلتی در حال حاضر با مهاجمان قابل توجه مثل موراتا، دیگو کاستا، ژائو فلیکس و کوره آ به دنبال کسب افتخار است اما فهمیده می شود که حداقل یکی از این ستاره های برای ورود مرد اروگوئه یی از اتلتیتکو جدا خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала