Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حداقل یک و نیم سال دیگر در اتحاد میمانم

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا
پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از ماندن خود در شهر منچستر تا پایان فصل بعد خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، در ماه های اخیر شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی پپ گواردیولا، سرمربی موفق و اسپانیایی منچسترسیتی مطرح شده و از تیم هایی چون یوونتوس، بایرن مونیخ و حتی بارسلونا به عنوان مقصد بعدی او نام برده شده است. پپ گواردیولا در پاسخ به سوال در مورد تمدید قرارداد مدعی شد حداقل تا پایان فصل بعد در سیتی خواهد ماند و در آن مقطع باید شرایط را برای تصمیم گیری بررسی کند.

 پپ گواردیولا گفت: "من در پایان امسال برای چهارمین فصل در اینجا حضور داشته ام و در پایان سال آینده این زمان به پنج سال خواهد رسید، زیرا من می خواهم تا آن مقطع سرمربی منچسترسیتی بمانم. این مدت زمان طولانی است و باید دید چه اتفاقی رخ می دهد. برخی باشگاه ها هفته به هفته سرمربیان خود را اخراج می کنند. من بارها به این سوال جواب داده ام و اینجا احساس فوق العاده خوبی دارم.

در مورد تمدید قرارداد من باید ببینم که شرایط چگونه پیش می رود  و آیا من شایسته ماندن هستم یا خیر. ما در سالهای گذشته پیشرفت زیای داشته ایم ایم و حالا انتظارات از سیتی بالاتر است، پس باید ببینیم که آیا می توانیم از پس ین انتظارات برآییم یا خیر."

در همین حال صحبت‌هایی از جایگزینی گواردیولا توسط وینسنت کومپانی مدافع و کاپیتان سابق منچسترسیتی که تا فصل پیش در این تیم حضور داشت و سه فصل زیر نظر گواردیولا بازی کرد و حالا به عنوان مربی بازیکن اندرلخت بلجیم ایفای وظیفه می‌کند شنیده می‌شود.

اما ونسان کمپانی این شایعات را تکذیب کرده و گواردیولا را بهترین گزینه برای سیتی خطاب کرد و در این باره می‌گوید: من در این رابطه فکر نمی کنم. اگر من در سیتی تصمیم گیرنده بودم، من هر کاری می کردم پپ گواردیولا را تا هر زمانی که ممکن است حفظ کنم، زیرا او واقعا بهترین است. هر کسی اظهارنظری در مورد جانشینی من در پست گواردیولا کند، حرف مضحک و خنده داری زده است.

هدف من در حال حاضر این است که در پروژه اندرلخت موفق شده و این تیم را با کامیابی به نفر بعدی تحویل دهم و در ادامه خواهیم دید چه اتفاقی رخ می دهد. من 99٪ از روز خود را صرف این می کنم تا اطمینان حاصل کنم برای موفقیت چه کاری باید انجام داد.

من از اشتباهات دیگران و کارهای درستی که انجام می دهند درس می گیرم. سپس بازگشته احساس می کنم حس می کنم آماده ام، گرچه شاید اینگونه نباشد. همین باور باعث شده بارها بتوانم از شرایط سخت به موقعیت مناسب بازگردم."

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала