Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

د بروین: من‌سیتی باید به پپ صادق باشد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر دی بروین
دی بروین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوین دی بروین، منچسترسیتی را ترغیب کرد که به اصول پپ گواردیولا پایبند باشد زیرا آنها به دنبال مختل کردن مسیر لیورپول برای رسیدن به عنوان لیگ برتر هستند.

منچسترسیتی با سرمربیگری پپ گواردیولا در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلستان خوب شروع نکرد و اکنون با تیم صدر جدولی 11 امتیاز اختلاف دارد و سوم می باشد.

پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مدیران سیتی جانشین پپ را مشخص کردند

در همین حال اما کوین دی‌بروین بازیکن بلجیمی این تیم باور مند است که تیمش زیر نظر پپ فوتبال زیبا ارائه می کند. او درباره کورس قهرمانی لیگ برتری گفت: "ما باید بازی به بازی پیش برویم. امتیازاتی را در جریان فصل از دست داده‌ایم ولی باور دارم که تیم همیشه واکٌنش خوبی از خود نشان داده است. شیوه بازی ما همیشه یکسان است و ما فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاریم."

وی افزود: "ما باید با همین شیوه پیش برویم. ما در چهار فصل اخیر با گواردیولا اینگونه بازی کرده ایم و این روش تغییر نخواهد کرد. ما سخت تلاش می‌کنیم و هواداران هم از این سبک بازی ما لذت می‌برند."

هافبک توانمند سیتزین ها اضافه می کند: ما تنها سعی می‌کنیم، بازی به بازی پیش برویم و در پایان فصل خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. شیوه کاری ما این است که هر روز سخت تلاش کنیم و به کارمان ادامه دهیم. اولین کاری هم که خودم می‌کنم این است که با سختکوشی، صرف انرژی زیاد و جنگندگی برای تیم، الگویی برای هم‌تیمی‌هایم باشم.

دی بروین در پایان افزود: "پس از انجام این موارد، در نهایت فداکاری و استعداد تفاوت را رقم می‌زند. ما باید به صورت تیمی کار کنیم و می‌دانیم که کیفیت لازم برای رقم زدن تفاوت را داریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала