Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: من برای جاه طلبی و تاریخ باشگاه به اورتون آمدم

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارلوآنچلوتی در تازه ترین مصاحبه اش در مورد حضورش روی نیمکت اورتون و نیز زلاتان صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کارلو آنچلوتی به عنوان مربی جدید اورتون معرفی گردید و در کنفرانس خبری اش از دلایل حضور در لیگ برتر و همچنین انتقال احتمالی زلاتان ابراهیموویچ صحبت کرد.

زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ابراهیمووچ دنبال‌رو آنچلوتی؛ به تیمی می‌روم که مربی‌اش کارلو باشد

این مربی با تجربه ایتالیایی در برخی از بزرگترین نقاط جهان، پیش از این فعالیت داشته و توانسته سه جام قهرمانی لیگ قهرمانان را تجربه نماید، اما آنچلوتی در دفاع از اینکه اورتون جزو بهترین های لیگ برتر است، گفت: اورتون یکی از بزرگترین [باشگاه ها] در انگلستان است. درست است که من باشگاه های برتر را اداره کرده م. در پاری سن ژرمن این پروژه واقعاً خوب بود. فکر می کنم اینجا هم همین است. من دیروز به زمین تمرین رفتم. فوق العاده است."

وی در ادامه افزود: "این واقعیت که باشگاه می خواهد ورزشگاه بسازد، به این معنی است که آنها تصور روشنی از چگونگی موفقیت می خواهند."

مربی ایتالیایی که در زمان حضورش در میلان، زلاتان ابراهیموویچ را نیز در ترکیب تیمش داشت و بین دو طرف نیز رابطه خوبی برقرار بود، حتی با این ایده که او را به پارک گودیسون می برد نیز خبرهایی هم اکنون وجود دارد. او در این باره می گوید: "زلاتان ابراهیموویچ دوست خوب من است اما نمی دانم ایده او چیست. من باید با او تماس بگیرم. من از بازیکنان می خواهم به اینجا بیایند چون من اینجا هستم. این اتفاق در گذشته رخ داده است.

او اضافه کرد: "من می خواهم با باشگاه صحبت كنم و در صورت وجود مسئولیت بهبود باشگاه، یك قطعنامه پیدا كنم."

مویز کین که در تابستان توسط اورتون جذب شده، مهاجم دیگری است که آنچلوتی به خوبی از آن آگاه است.

در مورد این بازیکن سرمربی جدید اورتون گفت: "من می خواستم وقتی که در ناپولی بودم او را جذب کنم. او یک فوتبالیست خارق العاده است، نباید فراموش کنیم که او 19 سال دارد"

آنچلوتی خاطرنشان کرد: ما باید منتظر او باشیم و با او کار کنیم زیرا او بهترین کیفیت را دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала