Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ابراهیموویچ پیشنهاد میلان را می‌پذیرد

© AP Photo / Francois Moriزلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم»
زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش یک رسانه معتبر ایتالیایی، زلاتان ابراهیمووچ به آ.ث میلان خواهد پیوست.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "آسنا"، احتمال بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به تیم سابقش در سری آ ایتالیا وجود دارد. زلاتان پس از یک سال حضور در ام ال اس آمریکا و بازی برای لاس‌آنجلس گلکسی از این تیم جدا شد. جدایی او از لیگ انگلیس، شایعات زیادی پیرامون آینده‌اش را در پی داشت؛ از اورتون و میلان گرفته تا منچستریونایتد. اما حال به نظر می‌رسد که میلان جدی‌ترین پیشنهاد و احتمال برای حضور زلاتان ابراهیموویچ است.

زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
طرفدارن مالمو بینی زلاتان را بریدند (عکس)

این خبر در حالی انتشار یافت که پائولو مالدینی، مدیر فنی میلان تایید کرد باشگاهش مذاکرات خوبی با گلزن پرسابقه انجام داده است. از طرفی دو باشگاه ناپولی و بولونیا که پیش‌تر به همکاری با گلزن اسبق آژاکس، یوونتوس، آ.ث‌ میلان، اینترمیلان، منچستریونایتد، پاری سن‌ ژرمن و لس‌آنجلس گلکسی علاقه نشان می‌دادند، از همکاری با وی منصرف شدند. ابراهیموویچ در سال‌های 2010 تا 2012 برای میلانی‌ها توپ زد و در صورت امضای قرارداد با سیاه و قرمزپوشان یکبار دیگر با پیراهن تیم قدیمی سری آ به میدان خواهد رفت.

شایعات منتشر شده درخصوص پیوستن زلاتان به اورتون نیز با صحبت‌های سرمربی جدید این تیم کارلو آنچلوتی تا حد زیادی رد شد. آنچلوتی تلویحا گفت که ابراهیموویچ در صورت حضور در اورتون روی نیمکت خواهد نشست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала