Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال مانژوکیچ به الدحیل منتفی شد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر ماریو مانژوکیچ
ماریو مانژوکیچ  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روز گذشته خبرهای بسیاری در پیوند به اینکه ماریو مانژوکیچ در آزمایش‌های پزشکی باشگاه قطری است، به نشر رسید؛ ظاهر اما این منتفی شده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "توتو مرکاتو"، روز گذشته روزنامه الرایه قطر گزارش داد که ماریو مانژوکیچ ستاره کروات یوونتوس ایتالیا به قطر رسیده تا روند انتقال او به باشگاه الدحیل قطر نهایی شود. امروز اما، توتو مرکاتو رسانه‌ای ایتالیایی از منتفی شدن این انتقال خبر داده است. این تیم قطری قرار بود 5 میلیون یورو به یوونتوس برای خرید این بازیکن 33ساله بپردازد. بر اساس این گزارشف مانژوکیچ و الدحیل بر سر دستمزد به توافق نرسیده‌اند.

ماریو مانژوکیچ  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
انتقال مانژوکیچ امروز رسمی می شود

جذب مهاجم کروات یووه از سوی باشگاه الدحیل، مهم ترین سوژه خبری چند روز اخیر در حاشیه خلیج فارس بود. خرید مهاجمی که سابقه گلزنی در نیمه نهایی جام جهانی، فینال لیگ قهرمانان و... را دارد و سال های برای تیم یوونتوس و بایرن مونیخ توپ می‌زد، بی‌تردید خبر ویژه‌ای برای فوتبال دوستان قطری بود و مورد توجه آن ها نیز قرار گرفت اما در نهایت این انتقال نهایی نشد. مانژوکیچ در طول فصل از تیم اصلی دور بود. این مهاجم سابق تیم ملی کرواسی از لیست یووه برای لیگ قهرمانان خط خورد، و زیر نظر مائوریتسیو ساری حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است.

این در حالی است که در روزهای اخیر مدیران یوونتوس با میل و رغبت از نهایی شدن این انتقال صحبت می‌کردند چرا که در صورت وقوع آن، باشگاه یوونتوس نیز سود مالی زیادی می‌کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала