Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنوری، ماه سرنوشت‌ساز برای بارسلونا

© AFP 2023 / Josep LAGO لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه بارسلونا در پنجره نقل وانتقالات سال جدید میلادی به دنبال ولخرجی نیست و او اولویت آنان پیشنهاد یک قرارداد جدید برای لیونل مسی است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "ESPN"، باشگاه بارسلونا قصد دارد در این فصل پیش‌روی نقل انتقالات زمستانی با پیشنهاد یک قرارداد جدید فوق ستاره‌اش را در این تیم حفظ کند. از همین‌رو، باشگاه کاتالان قصد چندانی برای ولخرجی در این ماه برای خرید بازیکنان جدید ندارد. از قرارداد کنونی مسی با بارسا 18 ماه دیگر باقی مانده و او پیشتر اعلام کرده که مایل است دوران فوتبالش را در وطنش آرجنتین به پایان برساند. اظهاراتی که باعث نگرانی در رده‌های مدیریتی بارسا شده است.

Футболист Лионель Месси с трофеем на церемонии вручения наград ФИФА в Италии  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسا با مسی قرارداد دایمی امضا می کند

گفته می‌شود ارنستو والورده به باشگاه فشار می‌آورد تا در ماه جنوری چند بازیکن مورد نیاز او جذب شود. او می‌داند که باید جانشینی برای لوییس سوارز پیدا کند چون در بلندمدت زمانی خواهد رسید که باید بدون او بازی کند. از مارکوس راشفورد به عنوان یکی از مهمترین گزینه‌های او یاد شده است. از دیگر گزینه‌های مورد نظر بارسا و والورده می‌توان به هری کین، فیرمینو و لائوتارو مارتینز اشاره کرد.

فوق ستاره آبی‌اناری‌ها با گلی که اخیرا در مقابل آلاوس به ثمر رساند تعداد کل گل های خود در فصل جاری را به عدد 50 رساند. او در ده سال اخیر 9 بار موفق شده به این رکورد دست پیدا کند که آمار واقعا خارق‌العاده‌ای است. او که در حال حاضر 32 سال عمر دارد، کم کم به سال های پایانی دوران فوتبال خود نزدیک می‌شود. با این حال مسی هیچ نشانه‌ای از ضعف یا خستگی به نمایش نمی‌گذارد و بارسا مصمم است تا آخرین لحظه ممکن او را با پیراهن آبی اناری باشگاه کاتالان ببیند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала