Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشر می خواهد من یونایتد مثل لیورپول باشد

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر سولسشایر
سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سولسشر سرمربی منچستریونایتد می گوید که می خواهد تیم او نیز به اندازه لیورپول خوب باشد.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولسشر اعتراف کرد که منچستریونایتد هنوز در حد او نبوده و وی نسبت به لیورپول غبطه می خورد.

سولسشر با بیش از یک سال در کار خود بوده در حالی که ابتدا به عنوان سرپرست بود و سپس هشتم کریسمس رسما روی نیمکت نشست.

منچستریونایتد Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واتفورد 0 من یونایتد 0؛ تساوی شاگردان سولسشر در نیمه اول

هم اکنون این تیم با هفت امتیاز اختلاف از چلسی رده چهارمی فاصله دارند و اختلاف شان با صدر جدول به 24 امتیاز می رسد.

به نظر می رسد که مرسی سایدی ها پس از تاج گذاری قهرمان اروپا و جهان، در هفت ماه گذشته به خوبی 29 سال انتظار خود را برای برتری داخلی جبران کرده است.

ممکن است سران اولدترافورد راحت نباشد اما یورگن کلوپ در حال حاضر فرد نام آشنا در فوتبال انگلستان است و سولسشر در 12 ماه اول حضورش در یونایتد مطابق انتظارات عمل نکرده است.

سولسشر می گوید: "نیم فصل را پشت سر می گذاریم. می دانستیم این فصل یک فصل فراز و نشیب ها خواهد بود و این فصل برای پیدا کردن تیم و میادین برای فصل آینده استفاده می شود. اما امیدوارم، اگر ما بتوانیم با کسب نتایج بیشتر این روند را سرعت بخشیم، انتظار دارم که ما از این معضلات بیشتر سازگار و قطعاً باتجربه تر خواهیم شد.

وی در ادامه افزود: "در حال حاضر از آنچه که امیدوار بودیم، ما کمی عقب مانده ایم."

او در پاسخ به این سؤال که در مورد مناطقی که می خواهد پیشرفت کند گفت: "ما می خواهیم تیمی باشیم که بتواند برود و بر تیم ها مسلط شود و تیم ها را تجزیه کند. برای رسیدن به آن مکان لیورپول چند سال طول کشید و ما باید ساختمان خود را ادامه دهیم، زیرا در اینجا می خواهیم به آنجا برسیم."

سرمربی نارویژی ادامه داد: "بله، ما در ضدحمله خوب هستیم، بازیکنان سرعتی داریم، باید همیشه این کار را حفظ کنیم زیرا این در حال انتقال است. اکنون باید در شکستن بلوک های پایین بهتر باشیم."

وی گفت: "ما موقعیت های زیادی را در مقابل واتفورد ایجاد کردیم، اما هر بار که آن را از دست می دهیم، ضدحمله ای رخ می دهد، بنابراین باید آن را بیشتر قفل کنیم و در جلوگیری از ضد حملات بهتر باشیم، این جایی است که این تیم قرار دارد. من به یادگیری و رشد می روم و مطمئن هستم که در سال جاری شاهد پیشرفتی خواهیم بود و امیدوارم برای سال آینده."

یونایتد در باکسینگ دی از نیوکاسل استقبال می کند و سولسشر خواستار صبر در برابر تیمی است که احتمالاً سعی خواهد کرد در برابر شان محکم بازی کند.

وی گفت: "شکست آنها دشوار خواهد بود. من انتظار دارم که سهم منصفانه ای از مالکیت را بدست آوریم. ما ناامید شدیم که وقتی بازی را از دست دادیم، بیش از 70 درصد مالکیت توپ داشتیم."

سرمربی شیاطین سرخ اضافه کرد: "یکی از چیزهای خوب در مورد تیم در سال جاری این است که ما بعد از نتایج بد واکنش نشان داده ایم. ما قوام خود را به مانند روش های دیگر حفظ نکرده ایم، اما ما هرگز مانند گذشته به سمت عملکرد بزرگی نرفته ایم. پایان فصل گذشته ، بنابراین یک واکنش خواهد بود، قطعا.

او اضافه نمود: "گفتگوی تیمی آسان است، منصفانه بودن، واکنش نشان دادن، جذب هواداران در کنار شماست. این هیچ مشکلی نیست زیرا هواداران ما وقتی به آنها احتیاج داشتیم همیشه در کنار ما بودند. من مطمئن هستم که واکنشی خواهید دید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала