Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان به دنبال جذب مدافع میانی بارسلونا

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میلانی‌ها برای ادامه فصل روان خواهان جذب چند بازیکن هستند تا کادر نفرات خود را تقویت کنند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "گاتزتا دلو اسپورت"، مدیران باشگاه میلان با در تماس با سران باشگاه بارسلونا در مورد بازیکن 19 ساله آبی‌اناری‌ها وارد مذاکره شده‌اند. باشگاه ایتالیایی در تماس اولیه خواهان خرید بازیکن شده است اما این نکته را نیز اطلاع داده که به صورت قرضی نیز می‌تواند فوتبالیست متولد تولوز را به خدمت گیرد. برهمین اساس آنها از مدت‌ها قبل ژان کلر تودیبو از بارسلونا را برای استحکام بیشتر خط دفاع خود در نظر گرفتند.

بازیکنان بارسا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسلونا پرخرج ترین تیم ورزشی جهان؛ رئال و یوونتوس در تعقیب بارسا

بارسا طبق چیزی که مدیران باشگاه در بودجه سال مالی 2019/20 پیش بینی کردند، نیاز به کسب درآمدی بالغ بر 100 میلیون یورو از قسمت فروش بازیکن است. در این راه چندین بازیکن در ترکیب فعلی تیم حضور دارند که هر روز شایعاتی پیرامون خروج آنها از نیوکمپ شنیده می‌شود و ژان کلر تودیبو یکی از آنها است. بارسلونا اما در صورتی با جدایی تودیبو موافقت می‌کند که این انتقال به صورت قرضی باشد. در بهترین حالت، تودیبو با یک بند بازخرید از پیش تعیین شده، به فروش خواهد رسید.

تودیبو که در آکادمی باشگاه تولوز پرورش‌ یافته است، در فصل جاری 4 بازی برای کاتالان‌ها انجام داده است. او در تیم ملی زیر 20 ساله‌های فرانسه 9 بازی انجام داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала