Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ویلیان تا 40 سالگی در چلسی می ماند

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر ویلیان
ویلیان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویلیان وینگر چلسی در اظهار تازه اش گفته است که او تا 40 سالگی در این تیم خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، ویلیان وینگر چلسی می گوید خوشحال خواهد شد که تا 40 سالگی در این باشگاه بماند و در حال حاضر در حال مذاکره در مورد آینده اش است.

این بازیکن 31 ساله قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد و پیش از این نیز او هدف نقل و انتقالات بارسلونا بوده است.

ویلیان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دو مهره خوب چلسی برای جانشینی ویلیان

در هفته های اخیر ستاره برزیلی از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده که اخیراً دو گل به ثمر رساند تا چلسی یکشنبه با نتیجه 2-0 تاتنهام را شکست بدهد.

با وجود آنکه آزادی در ماه جنوری برای ورود به مذاکرات پیش از قرارداد با باشگاه های خارجی است اما ویلیان فاش کرد که در حال حاضر مذاکرات خود را با چلسی در مورد آینده خود آغاز کرده است.

او به اسکای اسپورتس گفت: "همه می دانند که من چطور این باشگاه را دوست دارم و از اینکه برای چلسی بازی می کنم لذت می برم. اگر بتوانم، تا 40 سالگی در اینجا خواهم ماند اما فوتبال همیشه مثل این نیست."

او افزود: "من می خواهم بمانم، چون دوست دارم اینجا بازی کنم. این تنها تصمیم من نیست، ما باید با باشگاه تصمیم بگیریم، ما مکالمه هایی هم داشتیم.

ویلیان در ادامه صحبت هایش خواستار اقدام ضد نژادپرستی بیشتر گردید.

ویلیان می گوید، پس از آنكه آنتونیو رودیگر هم تیمی او در مقابل تاتنهام مورد سوءاستفاده های نژادپرستانه قرار گرفت، هیئت های حاكم فوتبال باید اقدامات بیشتری برای مبارزه با نژادپرستی انجام دهند.

تحقیقات در مورد این حادثه با همکاری پلیس و تاتنهام آغاز شده و آنها در تلاش برای شناسایی افراد مسئول هستند، در حالی که FA نیز درگیر است.

رودیگر در دقیقه 63 مشاهده شد که نشان می داد با سوءاستفاده نژادپرستانه روبرو شده و از ژست میمون تقلید می کند و این باعث شد تا پروتکل ضد تبعیض لیگ برتر برای اولین بار مورد استفاده قرار گیرد.

ویلیان می گوید که نمی فهمد چگونه یا چرا هواداران فوتبال می توانند هنگام حمایت از بازیکنان سیاه پوست در تیم خود، از بازیکنان تیم حریف حرکت نژادپرستانه انجام دهند.

او می گوید: "این شرم آور است. بسیار ناامیدکننده است. در تیمشان [تاتنهام] نیز بازیکنان سیاه پوست دارند. من واقعاً نمی فهمم که آنها چه فکر می کنند یا چرا این گونه رفتار می کنند؟ من فکر می کنم ما باید با هم راهی برای متوقف کردن این مسئله پیدا کنیم. این شرم آور برای همه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала