Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی در ازای پاکتا، دراکسلر را به میلان می‌دهد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر یولیان دراکسلر
یولیان دراکسلر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه قصد دارد یولیان دراکسلر هافبک آلمانی خود را با لوکاس پاکتا هافبک میلان معاوضه کند.

به گزارش اسپوتنیک، یک گزارش ادعا می کند که پاری سن ژرمن این فرصت را به آث میلان خواهد داد تا جولیان دراکسلر را به عنوان بخشی از یک توافق احتمالی برای لوکاس پاکتا به خدمت بگیرد.

به دنبال شکست یکشنبه مقابل آتالانتا، جیانلوکا دی مارزیو موضوعی را مطرح کرد که که پی‌اس‌جی علاقه خاصی به پاکتا دارد، در حالی که مذاکرات بین دو باشگاه در حال انجام است.

به روزرسانی صبح دوشنبه از فاریزیو رومانو انجام شد که مدعی شد پاکتا مخالف این اقدام نیست، با این که روسونری قیمت این بازیکن را برای خریدار 35 میلیون یورو تعیین کرده است.

براساس گزارشی در وب‌سایت خبری میلان 24 MilanNews24.it ، پی‌اس‌جی واقعاً در مورد عقد قرارداد ملی‌پوش برازیلی از میلان جدی است، زیرا او را به عنوان یكی از اهداف اصلی آنها برای ماه آینده معرفی كرده است.

طبق گفته وب‌سایت خبری میلان 24، میلان به نوبه خود در انتظار پیشنهاد صحیحی هستند، که نباید کمتر از 38.4 میلیون یورو که در جنوری به فلامنگو برازیل پرداخت شده است باشد.

مدیر ورزشی پی‌اس‌جی لئوناردو نقشه ای را برای تلاش و تحریک باشگاه سابقش در انجام معامله انجام داده است. او به فکر مبادله ای برابر با دو بازیکن با یک ارزیابی مشابه است و ظاهراً جولیان دراکسلر نامزد اصلی آن است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала