انهدام یک هدف ناشناخته اسرائیلی توسط سیستم S – 300 روسیه

© Sputnik / Sergey Pivovarov /  مراجعه به بانک تصاویر انهدام یک هدف ناشناخته اسرائیلی توسط سیستم S – 300 روسیه
انهدام یک هدف ناشناخته اسرائیلی توسط سیستم S – 300 روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طی شب های گذشته، نیروی هوایی اسرائیل از فضای هوایی لبنان بار دیگر سوریه را هدف حمله موشکی قرار دادند.

به گزارش اسپوتنیک، طی چند شب گذشته،هواپیماها و جنگنده‌  های اسرائیل به مواضعی نظامی متعلق به ارتش بشار اسد در خاک سوریه حمله کردند.هدف این حملات اسرائیل تأسیسات نظامی در جنوب دمشق به ویژه پایگاه هوایی جابل بود.

این بار، سیستم های دافع هوای سوریه سریعاً به حمله موشکی واکنش نشان دادند. حداقل پنج موشک شلیک شده منهدم شد، اما سه فروند از آنها موفق به عبور از "چتر" ضد هوایی شدند.

در جریان دفع حملات موشکی اسرائیل ، ارتش سوریه ابتدا با موفقیت از سیستم دافع هوایی اس -300 استفاده کرد. این سیستم موفق شد در جنوب سوریه، یک هدف بزرگ کمتر ناشناس را منهدم کند . این جسم در منطقه بیابانی و به دور از شهرکها سقوط کرد، بنابراین پیدا کردن آن یک مدت زمان نیاز دارد.

ترس اسرائیل از جا به جایی اس-300 در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
ترس اسرائیل از جا به جایی اس-300 در سوریه

قطعات موشک سقوط کرده شناسایی شده اند اما شی ناشناخته ای که مورد اصابت قرار گرفته باید مشخص گردد. بدیهی است که این شی ممکن است هواپیمای اسرائیلی باشد که در فضای هوایی سوریه قرار داشته. در حال حاضر نظر رسمی از جانب دمشق و تل آویو در این خصوص شنیده نشده است.

دمشق قبلا گفته است که جنگنده های اسرائیل از آسمان لبنان به سوی این کشور شلیک کرده اند.

پیش از این هم ارتش سوریه پهپادی را که بر فراز فرودگاه نظامی حماة فرود آمده بود و نیز دو پهپاد دیگر را در دو شهر سلمیه و جبله واقع در غرب سوریه رهگیری کرد.

جنگنده‌های اسرائیلی ماه گذشته نیز با چندین موشک جنوب دمشق را هدف قرار دادند که نیروی دفاع هوایی ارتش سوریه موشک‌ها را رهگیری و چند فروند از آن را منهدم کرد.

 اسرائیل تاکنون بارها مناطق مختلف سوریه را هدف حملات هوایی و موشکی قرار داده که در بسیاری از مواقع این حملات به وسیله سامانه دفاع موشکی ارتش سوریه دفع شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала