Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کدام تیم های بیشترین حقوق را به بازیکنان میدهند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه مارکا میگوید تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا نسبت به سایر تیم ها بیشترین دستمزد را به بازیکنان شان میدهند.

به گزارش اسپوتینک، تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا همان طور که در اسم و رسم غول های فوتبال جهان هستند، از لحاظ درآمد و دستمزد بازیکن نیز در صدر قرار دارند.

بر اساس گزارشی که روزنامه مارکا منتشر کرده است، دو تیم اسپانیایی در میان تیم های 5 لیگ معتبر دنیا، بیشتر حقوق را به بازیکنان شان پرداخت میکنند که البته بارسا نسبت به رئال پرداختی بیشتری دارد.

این تحقیق روزنامه مارکا از میان 350 تیم معتبر ورزشی در سراسر دنیا انجام شده است.

بارسلونا که فوق ستاره ای به نام مسی را با خود دارد رقم پرداختی به بازیکنانش 11.5 میلیون یورو در سال است. لئو مسی کاپیتان و ستاره این تیم نیز در سال 58 میلیون یورو حقوق میگیرد.

بعد از بارسلونا، رئال مادرید است که با اندکی اختلاف در رده دوم است. کهکشانی ها نیز مبلغ 10 میلیون یورو به بازیکنان شان در سال حقوق پرداخت میکنند. پس از رئال دیگر تیم شهر مادرید، اتلتلیکو مادرید در رده سوم است. کمترین حقوق پرداختی در لالیگا نیز برای تیم اوساسونا است با رقم پرداختی 423 هزار یورو در سال.

پس از لالیگا لیگ برتر انگلیس در رده دوم است. در میان تیم های لیگ برتری تیم فوتبال نیز تیم های من سیتی، من یونایتد و لیورپول اول تا سوم هستند.

پس از لیگ برتر سری آ ایتالیا قرار دارد که در این لیگ یوونتوس با مبلغ 9.4 میلیون یور در سال بیشترین رقم پرداخت را از آن خود کرده است.

تیم های رم و اینتر نیز به ترتیب دوم و سوم هستند.

این در حالی است که لیگ های آلمان و فرانسه نیز به ترتیب چهارم و پنجم هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала