Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فلیکس: رونالدو بی نظیر و تکرار نشدنی است، من فقط می خواهم فلیکس باشم

© REUTERS / Susana Veraژائو فلیکس
ژائو فلیکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژائو فلیکس ستاره اتلتیکومادرید در آخرین مصاحبه اش از عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو تمجید کرده و او را ستاره تکرار نشدنی عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ژائو فلیکس اخیراً درمورد موضوعات مختلف با رسانه پرتگالی ابولا و رکورد مصاحبه انجام داده است.

A vendor adjusts a Juventus' jerseys with the name of Cristiano Ronaldo exhibited in his shop in Turin, Italy July 7, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فروش تمامی پیراهن های رونالدو و ستاره های یووه با زبان عربی

او در این مصاحبه در مورد جایزه پسر طلایی گفت: "در ابتدای سال هنگام صحبت با برادرم، اعتراف کردم، این جایزه ای است که من می خواستم برنده شوم. به او می گویم که با استعدادی که دارد همچنین می تواند جایزه طلایی را بدست آورد. پسر، من اغراق نمی کنم."

او در ادامه افزود: "این جایزه اولین هدف متفاوت است که همه نمی توانند آنرا کسب کنند و مسئولیت های بیشتری را به من می دهد و به نظر من خوب است، فکر می کنم یک پرتگالی دیگری می توانست این جایزه را کسب کند، کیفیت زیادی در اینجا وجود دارد. من نمی خواهم نامهایی را بگویم چون کسی را فراموش خواهم کرد و این عادلانه نبود."

فلیکس همچنین نظر خود را در مورد کریستیانو رونالدو چنین شریک ساخت:

"کریستیانو الگوی کودکی من است، نمونه ای از همه چیز. من کودک بودم و او قبلاً بهترین دنیا بود. او بی نظیر است. او در فوتبال تاریخ می سازد. من شنیدن سخنان او که می گفت (ژائوفلیکس یک پدیده است) را دوست داشتم."

او ادامه داد: "در 20 سالگی می توانم به شما بگویم که اگرچه فاصله بین من و کریستیانو بسیار زیاد به نظر می رسد، این مرا نمی ترساند."

فلیکس اضافه کرد: "من نمی دانم حرفه من چگونه خواهد بود اما در شرایط عادی و بدون آسیب دیدگی، خودم را می بینم تا 35 سالگی بازی کنم. امیدوارم با انگیزه و در شرایط جسمی خوبی، برنامه هایم برای لحظه ای آنقدر طولانی مدت نباشد. من دوست دارم برنامه ها را کم کم و بدون از دست دادن حس خود طرح کنم. من همیشه همان چیزها را از خود سؤال می کنم (اگر بتوانی به سطح کریستیانو برسی) و من همیشه به همان چیز جواب می دهم: کریستیانو بی نظیر و تکرار نشدنی است. من فقط می خواهم ژائو فلیکس باشم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала