آزادی یک بازرگان از چنگ آدم ربایان در شهر کابل

© Wikipedia / Umiami91آزادی یک بازرگان از چنگ آدم ربایان در شهر کابل
آزادی یک بازرگان از چنگ آدم ربایان در شهر کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور داخله افغانستان از آزادی یک بازرگان از دست آدم ربایان خبر داد.
آزادی یکتن از دست آدم ربایان در خوست  - اسپوتنیک افغانستان
آزادی یکتن از دست آدم ربایان در خوست

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله افغانستان نوشت: نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی در هماهنگی با ریاست مبارزه با جرایم وزارت امور داخله در یک عملیات هدفمند یکتن را از مربوطات حوزه چهارم شهر کابل از چنگ آدم ربایان آزاد و به خانواده اش تسلیم دادند.
این وزارت در ادامه نوشته است، که حاجی نصیر احمد رئیس شرکت تولیدی سیم و کیبل همکار که توسط گروهی از آدم ربایان از مربوطات ناحیه سوم شهر کابل ربوده شده و در بدل رهایی نامبرده مبلغ ۳ میلیون دالر امریکایی تقاضا نموده بودند.
وزارت داخله افغانستان همچنان نوشته است، که آدم ربایان حاجی نصیر احمد را بتاریخ ۳۰ قوس ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه بعد از ظهر با استفاده از دوعراده موتر اختطاف، که خوشبختانه در عملیات مشترک نیروهای عملیاتی ریاست عمومی امنیت ملی و کارمندان ریاست مبارزه با جرایم وزارت امور داخله شخص اختطاف شده رها و در پیوند به قضیه سردسته گروه به نام محمد عثمان مشهور به « عبید و کنشکا » فرزند محمد زمان با شش تن هم دستانش بازداشت گردیده اند.

این وزارت درباره دیگر اعضای آدم ربایان نوشته است، که درباره بازداشت سایر اعضای گروه آدم ربایان کار جریان دارند از انکشافات بعدی هموطنان عزیز را در جریان خواهیم گذاشت.

یادآوری می کنیم، که در سالهای اخیر آدم ربایی و دزدی مسلحانه در شهر کابل افزایش یافته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала