Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Iran Training
توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پنجره نقل و انتقالات زمستانی در لیگ‌های اروپایی از اول جنوری باز می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، سال 2019 در آستانه به ایان رسیدن است. چهارشنبه هفته آینده برابر است با اول جنوری سال 2020 و باشگاه‌های گوناگون در میانه فصل تلاش می‌کنند با خریدهای جدید نقاط ضعیف تیم‌های شان را شناسایی و برای نیمه دو فصل که بسیار حساس‌تر به نظر می‌رسد، آماده شوند. از چندی پیش شایعات در مورد جابه‌جایی‌ها آغاز شده و حتا گفته می‌شود برخی توافقات نیز در این زمینه انجام شده است.

در ادامه به بررسی 10 بازیکنی می‌پردازیم که می‌توانند جابه‌جایی‌های بزرگی را در زمستان رقم بزنند و نقل و انتقالات جذابی را شاهد باشیم.

این 10 بازیکن قرار ذیل است:

1 - کریستین اریکسن : قرارداد اریکسن در پایان فصل به پایان می‌رسد و تصمیمی برای ماندن ندارد. حضور مورینیو هم نمی‌تواند ستاره دنمارکی را در تاتنهام حفظ کند. منچستریونایتد از باشگاه‌های است وضعیت او را دنبال می‌کند.

2 - زلاتان ابراهیموویچ : قرارداد زلاتان با باشگاه لاس‌آنجلس گلکسی پایان یافته و بازیکن آزاد است و هر روز مقصد جدیدی برای او معرفی می‌شود. او خودش تایید کرد که به ایتالیا برمی‌گردد و میلان محتمل‌ترین گزینه است، اما حضور آنچلوتی روی نیمکت اورتون شاید نظرش را تغییر دهد و زلاتان را دوباره در لیگ جزیره ببینیم.

3 - ارلینگ هالند: گفته می‌شود پدیده نارویجی در جنوری از باشگاه اتریشی جدا می‌شود و منچستریونایتد بیشترین شانس را برای خرید او دارد. یوونتوس، لایپزیگ و دورتموند دیگر تیم‌هایی هستند که برای خرید او رقابت دارند.

4 - ادینسون کاوانی : جدایی کاوانی تقریبا قطعی است و گفته می‌شود کار انتقال او به اتلتیکومادرید تا حدی تمام شده است و او به‌زودی به لالیگا می‌رود.

5 - ماریانو دیاز: مهاجم رئال مادرید قرار بود با پوشیدن پیراهن شماره 7 این تیم، جای خالی رونالدو را پرکند اما زیدان هیچ اعتقادی به او ندارد و در این چهار ماه حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته است. در این شرایط پایان همکاری او با تیم مادریدی نزدیک است و از رم به‌عنوان اصلی‌ترین مشتری‌اش نام برده می‌شود.

6 - براهیم دیاز: او هم شرایطی مثل ماریانو دارد. او از منچسترسیتی به‌عنوان یک پدیده راهی برنابئو شد، اما در تابستان با پیشنهاد رئال برای انتقال قرضی به تیمی دیگر مخالفت کرد. تنها 18 دقیقه بازی در این فصل به نظر او را متقاعد کرده تا برای ادامه پیشرفتش راهی باشگاه جدیدی شود.

7 - آرتورو ویدال: او در ترکیب اصلی ارنستو والورده جایی ندارد و ترافیک بازیکن در خط میانی بارسلونا باعث شده تا به فکر جدایی باشد. آنتونیو کونته یکی از مشتریان اصلی اوست و می‌خواهد به هر نحو ممکن ویدال را به سری A برگرداند و به کمک او اینتر را پس از سال‌ها به اسکودتو برساند.

8 - کارلس آلنا: یکی دیگر از هافبک‌های بارسا که فرصت زیادی برای نمایش توانایی‌هایش در این تیم پیدا نکرده و احتمالا راهی تیم دیگری می‌شود.

9 - ژان‌کلر تودیبو: تنها یک سال از حضور این مدافع جوان فرانسوی در نوکمپ می‌گذرد و به ندرت توانسته شانس حضور در زمین را پیدا کند. از میلان و بایرلورکوزن به‌عنوان اصلی‌ترین شانس‌های خرید او نام برده می‌شود.

10 - توماس لمار: روخی‌بلانکو به‌شدت در فاز هجومی نیازمند تقویت است و به همین دلیل باید با فروش بازیکن، پول لازم را فراهم کند. در این میان قرعه به نام لمار افتاده که نتوانسته انتظارات را برآورده کند و البته با قیمتی بسیار کمتر از 60 میلیون یورویی که اتلتیکو برای او پرداخته راهی تیمی دیگر که شاید لیون فرانسه باشد، خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала