کشته شدن 27 جنگجوی گروه طالبان به شمول چندین فرمانده این گروه در کندز

© وزارت داخله کشته شدن 27 جنگجوی گروه طالبان به شمول چندین فرمانده این گروه در کندز
کشته شدن 27 جنگجوی گروه طالبان به شمول چندین فرمانده این گروه در کندز  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور داخله افغانستان از کشته شدن 27 عضو گروه طالبان به شمول چندین فرمانده این گروه در کندز خبر داد.
کشته شد 12 جنگجوی طالبان در کندز - اسپوتنیک افغانستان
کشته شدن 12 جنگجوی طالبان در کندز

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله افغانستان امروز پنجشنبه (5 جدی) نوشت: نیروهای قطعات خاص پولیس درتشریک مساعی با نیروهای دفاعی و امنیتی و نیروهای هوائی کشور، عملیات گسترده ضد هراس افگنی را درمسیر جاده ولسوالی خان آباد ولایت کندز انجام دادند که درنتیجه آن، به شمول چندین فرمانده کلیدی هراس افگنان طالب بنام های قاری مومن مشهور به سیار، سیف الله مشهور به شمشاد و عمر مشهور به سیار، 27 عضو این گروه کشته شده اند.
این وزارت همچنان نوشته است، که در این عملیات، روستای آلچین وبزقندهاری و به ویژه مسیر شاهراه ولسوالی خان آباد- کندزاز وجود هراس افگنان طالب پاکسازی شده است.

وزارت داخله در ادامه نوشته است، که پیش از این هراس افگنان طالب، در مسیر جاده کندز- خان آباد در روستای آلچین و بزقندهاری، حملات تروریستی را سازماندهی می کردند، که با راه اندازی این عملیات، تمام تهدید امنیتی که دراین مسیر وجود داشت، برطرف شده است.

همچنان این وزارت درباره این ولایت چنین نوشته است، که دراین عملیات، نیروهای امنیتی کشور، 30 بشکه مواد انفجاری که توسط هراس افگنان طالب به هدف انجام حملات تروریستی، درمسیر جاده ولسوالی خان آباد، جاسازی شده بود، کشف وخنثی نموده اند.

یادآوری می کنیم، که ولایت کندز یکی از ولایت های ناامن در شمال افغانستان است که چندین بار گروه طالبان بخشی از این شهر را در تصرف خود درآورده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала