Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول - لستر نبرد جذاب‌تر از همیشه

© Photo / LFC / LFCتیم باشگاهی لیورپول
تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول و لسترسیتی در حالی برابر هم به میدان می‌روند که رقابت میان آنان در آغاز فصل برای دست یابی به عنوان قهرمانی با حضور منچسترسیتی بعید بود.

به گزارش اسپوتنیک، لستر سیتی امروز میزبان لیورپول در ورزشگاه پاورکینگ است. روباه‌ها این فرصت را داشتند تا در هنگام دیدارهای لیورپول در جام جهانی باشگاه‌ها، فاصله زیاد با مهمان امروزشان را جبران کنند و با این وجود سرخ‌پوشان با بازگشت دوباره به لیگ برتر، هنوز با 10 امتیاز اختلاف در صدر جدول باقی مانده‌اند. شکست لسترسیتی در باکسینگ دی می‌تواند فاصله امتیازی لیورپول با روباه‌ها را به 13 امتیاز افزایش بدهد در حالیکه اگر منچسترسیتی بتواند ولورهمپتون را روز جمعه شکست بدهد می‌تواند در فاصله 11 امتیازی آنها بایستد. هرچه آمارها پیش می‌رود، سفر به لستر سخت‌ترین آزمایش این فصل  لیورپول خواهد بود، تا جایی که روباه‌ها برابر این هواداران خود بی رقیب هستند.

به نظر می‌رسد امسال یک فصل برای کلوپ و شاگردانش خواهد بود، قهرمانی اخیر آنها در قطر نشان داد که واقعا می‌توانند شگفتی بزرگی را در انگلیس رقم بزنند. اکنون بهترین تیم جهان جایزه ای را کسب کرده است که در کنار لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام یوفا هرگز به آن دست پیدا نکرده بودند. اکنون پس از دستیابی به عناوین مهم سال 2019 هواداران لیورپول انتظار دارند پس از 30 سال آنها به یک طلسم طولانی مدت پایان داده و نوزدهمین قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را به دست بیاورند.

اکنون با گذشت 17 بازی، لیورپول فقط دو امتیاز را از دست داده است و پیروزی در این مسابقه باعث می‌شود آنها تنها به عنوان تیم دوم - بعد از من سیتی در فصل2017-18 - برای رسیدن به 50 امتیاز قبل از نیم فصل اول آماده باشند. اگر تیم یورگن کلوپ شکل کنونی خود را برای بقیه فصل حفظ کند، پیش بینی می‌شود با 110 امتیاز به یک رکورد باور باورنکردنی برسند، اگرچه اوضاع اکنون دوباره برای آنها سخت‌تر می‌شود. شش دیدار بعدی لیورپول برابر تیم‌هایی خواهد بود که در حال حاضر در هشت رده بالای جدول هستند، در حالی که آنها  یک دربی مرسی ساید مقابل اورتون با هدایت کارلو آنجلوتی در مرحله سوم جام حذفی را پیش رو دارند. فشردگی مسابقات دشوار لیورپول در ماه آینده و مصدومیت‌های ماه دسامبر این امید را برای لسترسیتی و منچسترسیتی افزایش داده که لیورپول امتیازهای بیشتری را از دست بدهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала