Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک قدم مانده که ویدال به اینتر برود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر آرتور ویدال Футбол. Кубок конфедераций-2017. Церемония награждения
آرتور ویدال    Футбол. Кубок конфедераций-2017. Церемония награждения - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیا، سران باشگاه اینتر و بارسلونا در پیوند به انتقال آرتور ویدال تا اندازه‌ای به توافق رسیده اند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "گاتزتا دلواسپورت"، اکنون اختلاف میان باشگاه بارسلونا و اینتر بر سر انتقال هافب شیلیایی آبی‌اناری‌ها برای این انتقال هشت میلوین یوروست. فرناندو فلیسویچ، وکیل ویدال همان وکیل الکسیس سانچز است که نقش میانجیگر میان دو باشگاه را دارد و می‌تواند در انتقال موکلش نقش مهمی ایفا کند. در حال حاضر بارسا برای این انتقال 20 میلیون یورو طلب کرده است در حالی که مبلغ پیشنهادی اینتر 12 میلیون یورو است.

اینتر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیشنهاد رسمی اینتر برای خرید ویدال

بپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر چند روز پیش در مصاحبه ای گفت که این تیم تلاش می‌کند در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مورد نظرش را به خدمت بگیرد و ترکیبش را تقویت کند. ویدال با توجه به سابقه حضور در یوونتوس به خوبی لیگ ایتالیا را می شناسد و می تواند عصای دست کونته در ادامه فصل باشد. فلیسوویچ که وکیل الکسی سانچز هم هست، نقشی کلیدی در انتقال بازیکن اسبق منچستریونایتد به اینتر داشته و حالا می تواند ویدال را هم به سن سیرو ببرد. کونته سرمربی اینتر علاقه زیادی به جذب ویدال دارد و می خواهد او را به عنوان جانشین استفانو سنسی مصدوم به ترکیب تیمش اضافه کند.

 

.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала