Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راز تغییر مسیر زندگی فوتبالی مسی فاش شد

© AFP 2023 / Josep LAGO لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا به بهانه‌ای 90مین سالگرد برگزاری رقابت‌های لالیگا صحبت‌های جذابی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در گفتگویی به مناسبت 90مین سالگرد لالیگا در پیوند به مسائل گوناگونی صحبت کرده است. بخش نخستین صحبت‌های او در مورد زندگی خصوصی‌اش است. فوق ستاره آبی‌اناری‌ها در این مورد گفت:«ریتم زندگی ما ریتم خاص و مشخصی است که بستگی به ریتم زندگی فرزندانمان دارد. ما بعد از اتمام جلسه تمرینی تیم به خانه می‌روم تا سریع غذا بخورم و بعد به مکتب بروم و پسرهایم را به خانه بیاورم. زندگی ما بسیار به آنها بستگی دارد و خیلی وقت‌ها چرت‌های مرا پاره می کنند».

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی راز ضربات آزادش را فاش کرد

بخش دیگری از صحبت‌های فوق ستاره آبی‌اناری‌ها در مورد رکوردی تاریخی که از سال 2014 در اختیار دارد و پیشی گرفتن از رکورد 252 گل تلمو سارا به عنوان آقای گل لالیگا است را شامل می‌شود، مسی در این خصوص اظهار داشت:«قرار گرفتن در جایگاه برترین گلزن لالیگا، با توجه به اهمیت لیگ اسپانیا ویژه و خاص است. فکر می کنم که این یکی از زیباترین رکوردهایی است که دارم».

مسی در بخش پایانی صحبت‌هایش در پیوند به بهبود کیفیت ضربات ایستگاهی اش  گفت:«در سال‌های اخیر تلاش کردم توجه کنم و ببینم که آیا در هنگام زدن ضربات ایستگاهی، آیا دروازه بان از قبلش حرکت می کند یا نه. آیا توپ را باید پاس بدهم یا نه. چطور واکنش نشان داده می شود؛ دیواره دفاعی چطور است و حالا بررسی های بیشتری دراین رابطه انجام دادم. با تمرینات پی در پی نحوه ضربه زدنم به توپ را بهتر کردم».

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала