Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رایولا می‌تواند هالاند را به یوونتوس منتقل کند

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مینو رایولاف که از معروف‌ترین مدیر برنامه‌ بازیکنان است در سطح جهان است، می‌تواند انتقال پدیده نارویجی را به بانوی پیر تسهیل کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از توتو اسپورت، ارتباط خوب مینو رایولا با باشگاه یوونتوس ممکن است به انتقال پدیده فوتبال سالزبورگ به بیانکونری منجر شود. ستاره‌های همچون دلیخت و پوگبا توسط وی به تیم قدیمی سری آ معرفی شده و انتقال یافتند.

Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فوری: هالاند در شهر منچستر دیده شد

بر اساس ادعای توتو اسپورت،‌ رایولا ارتباط خوبی با باشگاه ایتالیایی دارد و اکنون که ارلینگ هالند، مهاجم نارویجی و 19 ساله رد‌بول سالزبورگ مورد توجه تیم‌های بیشماری در سطح اروپا قرار گرفته، از مناسبات خوبش با تورینی‌ها استفاده کند و این گلزن خوش‌آتیه را به آنها معرفی و وصل کند. نشریه مذکور همچنین این نکته را ذکر کرده که تیم اتریشی بابت هالند حدود 30 میلیون یورو مطالبه می‌کند اما رایولا با نفوذی که نزد بیانکونری دارد، می‌تواند با رقم کمتری این بازیکن را به تیم قهرمان سری آ ببرد.

مهاجم 80میلیون پوندی سالزبورگ این روزها یکی از پرخواهان‌ترین ستاره‌های فوتبال اروپا است. ولی مدیر برنامه‌های قدرتمند و جنجالی او، مینو رایولا، که مدیر برنامه‌های پل پوگبا هم هست می‌خواهد همه گزینه‌ها را باز نگه دارد. گفته می‌شود جدی‌ترین رقیب یونایتد برای جذب پدیده نارویجی، باشگاه یوونتوس است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала