Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سال 2019 بدترین سال رونالدو از نظر گلزنی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سالی که چند روز بیشتر به پایان آن نمانده است، یکی از بدترین سال‌های دوران بازیگری ستاره پرتگالی یوونتوس از حیث ثبت رکوردهای فردی بود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، در پایان سال 2019 یک اتفاق عجیب دیگر رخ داد و آن غیبت کریستیانو رونالدو از میان 5 گلزن برتر است در این سال رابرت لواندوفسکی با 54 گل به ثمر رساند. پشت سر او لیونل مسی با 50 گل ، کیلیان مباپه با 44 گل، رحیم استرلینگ با 41 گل و اوران زهوی 40 گل قرار داشتند. مهاجم پرتگالی در سال 2019 تنها 39 گل به ثمر رساند. او 25 گل برای یوونتوس و 14 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند و با مجموع 39 گل سال 2019 را به اتمام رساند که بدترین آمار گلزنی او در یک دهه اخیر است.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادعای عجیب رونالدو؛ بدون هیچ نقطه ضعفی، بهترینم!

در حالی تنها 5 روز دیگر به پایان سال 2019 باقی مانده است، به نظر نمی‌رسد که جایگاه برترین گلزنان فوتبال جهان در این سال دستخوش تغییر چندانی شود. با توجه به تعطیلی لیگ‌های معتبر اروپا به جز لیگ برتر جزیره، بعید به نظر می‌رسد که تغییر قابل توجهی در این رده‌بندی صورت بگیرد مگر آنکه در هفته فشرده بازی‌های لیگ جزیره اتفاقی غیرمنتظره‌ای رخ دهد. 2019، اولین سالی است که رونالدو آن را به طور کامل در یوونتوس سپری کرده و نشان می‌دهد که لیگ ایتالیا سخت‌تر از آن چیزی است که او فکر می‌کرد و بازی در آن به این ستاره پرتگالی برای تغییر سیر نزولی آمار گلزنی‌اش کمک نکرده است.

این مهاجم 34 ساله البته توانست قهرمانی در سری‌آ  ایتالیا را به دست بیاورد و همراه تیم ملی کشور نیز لیگ ملت های اروپا را کسب کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала