Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک شیاطین سرخ 6 ماه خانه‌نشین شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر اسکات مک‌تامینی
اسکات مک‌تامینی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک اسکاتلندی منچستریوناید که در جریان بازی شب گذشته برابر نیوکاسل دچار مصدومیت شد، ممکن است برای زمان طولانی از میادین دور باشد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، منچستریونایتد شب گذشتهنوزدهمین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را در باکسینگ دی با برتری 4 بر یک برابر نیوکاسل به پایان برد که هواداران این تیم در ورزشگاه اولدترافورد شاهد مصدومیت اسکات مک‌تامینی، هافبک تأثیرگذار خود بودند. پل پوگبا، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ در آغاز نیمه دوم به جای اسکات مک‌تامینی به بازی آمد. در تصاویر منتشرشده این هافبک 23 ساله در پایان بازی با نیوکاسل، ورزشگاه اولدترافورد را با عصا ترک کرد. این هافبک اسکاتلندی پیش از این به دلیل مصدومیت مشابهی از ناحیه زانو به مدت سه هفته بازی‌های این فصل را از دست داده بود.

منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یونایتد 4 – نیوکاسل 1؛ پوگبا ماشین گولزنی شیاطین سرخ را راه انداخت

اگر مک‌تامینی از ناحیه لیگامنت زانو آسیب دیده باشد، بسته به مصدومیت درجه یک و درجه دو او از این ناحیه، ممکن است به مدت 2 تا 4 هفته به دور از میادین باشد. در صورتی هم که این هافبک اسکاتلندی نیار به عمل جراحی بر روی این ناحیه داشته باشد، 4 تا 6 ماه به دور از ترکیب من‌یونایتد خواهد بود. اولگنار سولسشایر، سرمربی منچستریونایتد پس از بازی شب گذشته تیمش مقابل نیوکاسل خبر داد مک‌تامینی احتمالاً از ناحیه لیگامنت زانو آسیب دیده است. به این ترتیب حضور این بازیکن در بازی فردا شب منچستریونایتد مقابل برنلی در هاله‌ای از ابهام است.

مک‌تامینی که این فصل در 21 بازی از رقابت‌های مختلف برای منچستریونایتد به میدان رفته و آمار سه گل‌زده و یک پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است، همچنین با دریافت کارت زرد در ثانیه 24 بازی با نیوکاسل، رکورد سریعترین کارت زرد را از فصل 2006 - 2007 لیگ برتر انگلیس به خود اختصاص داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала