Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی لستر: این لیورپول واقعا فوق‌العاده است

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر برندان راجرز Футбол. Тренировка ФК "Ливерпуль"
برندان راجرز Футбол. Тренировка ФК Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی می گوید لیورپول با فاصله بهترین تیم لیگ برتر است و نمی‌شود جلو قهرمانی آنان را گرفت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "تلگراف"، سرمربی لسترسیتی پس از شکست سنگین تیمش برابر لیورپول در نشست خبری حضور پیدا کرد و در این مورد صحبت‌هایی را با خبرنگاران شریک ساخت. راجرز اظهار داشت:«با تیم خیلی خوبی داشتیم که با فاصله بهترین تیم این روزهای لیگ برتر است. آنها به سبب اینکه مدت‌هاست شکستی را تجربه نکردند، تیمی با اعتماد به نفس بالایی محسوب می شوند و شکست دادن آنها بسیار بسیار کار سختی است و به اصطلاح جلوی قهرمانی آنها را نمی شود گرفت».

تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیورپول 4 – لسترسیتی 0؛ تحقیر روباه‌ها در کینگ‌ پاور با درخشش آرنولد

سرمربی سابق لیورپول در ادامه صحبت‌هایش افزود:«کیفیت این تیم بسیار بالاست و در خط حمله بازیکنان بسیار خوبی دارد. ما در دو بازی اخیر برابر دو تیم خوب منچسترسیتی و لیورپول قرار گرفتیم و شکست خوردیم. نباید ناامید شویم و باید بتوانیم در بازی‌های پیش رو از دست دادن این 6 امتیاز را جبران کنیم. هنوز بسیار فرصت داریم و به زودی بای در بازی بعدی خود به میدان برویم و همه چیز برای ما حساس و نزدیک خواهد بود».

شاگردان کلوپ برای پنجمین‌بار در لیگ برتر توانسته است صدرنشین باشد و باید دید سرانجام طلسم قهرمان نشدن این تیم شکسته می‌شود و شاگردان کلوپ در پایان فصل جام قهرمانی را به دست می‌آورند یا خیر. پیش‌تر هر چهار باری که لیورپول در کریسمس صدرنشین بوده و به اصلاح قهرمان نیم فصل شده است در پایان فصل نتوانسته به قهرمانی برسد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала