یک کودک برای نیم روز والی خوست شد

© Sputnikیک کودک برای نیم روز والی خوست شد
یک کودک برای نیم روز والی خوست شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
والی خوست هدف از سپردن اداره‌ی ولایت به این کودک را، تقویت حس اعتماد به نفس کودکان یتیم عنوان کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، در اعلامیه‌ای دفتر مطبوعاتی خوست آمده است که که یک کودک بی‌سرپناه به نام «بصیر» به مدت نیم روز به کرسی ولایت خوست نشسته است.
در اعلامیه این دفتر گفته شده است که این کودک توسط والی برحال این ولایت برای دانستن مشکلات هم‌نوعانش برای نیم روز والی مقرر گردیده بوده است.
بصیر در سخنانش گفته است که کودکان یتیم در پرورشگاه به صنف‌های آموزشی، لیلیه، دوا، خوراک، پوشاک و از همه مهم‌تر به آموزش عصری نیاز دارند و مقامات باید به آن توجه کنند.
از سویی هم گفته شده است که حسنا جلیل، معین وزارت امور داخله روز چهارشنبه تاریخ 25 دسمبر با بصیر والی نیمه روزه خوست دیدار کرده و والی کوچک از وی خواسته است که مشکلات کودکان بی‌سرپرست را با رییس‌جمهور شریک سازد.
والی کوچک خوست و دوستانش از جانب دیگر از معین وزارت امور داخله با اهدای تقدیرنامه ستایش کرده و درخواست‌نامه‌ی‌شان را به ریاست جمهوری فرستاده و از حکومت خواسته است که به وضعیت کودکان در خوست رسیده‌گی کند.
گفتنی است که محمد حلیم فدایی والی خوست، مل پاسوال سید احمد بابازی قومندان امنیه این ولایت در نشست به حیث اشتراک کنندگان عادی حضور داشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала