Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راز بدن آماده رونالدو از زبان خودش

© AP Photo / Manu Fernandezچرا کریستیانو رونالدو تتویی روی بدنش ندارد؟
چرا کریستیانو رونالدو تتویی روی بدنش ندارد؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو که امروز در کنفرانس بین المللی ورزش در کشور امارات شرکت کرده است، در شهر دبی مصاحبه ای را انجام داده است که در آن به زمان خداحافظی اش از فوتبال و آمادگی بدنش اشاره کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو که همراه با لوکاکو، دیبالو و هموطنش فلیکس در کنفرانس بین المللی ورزش در شهر دبی شرکت کرده است و مورد تمجید و تقدیر نیز قرار گرفته است، در تازه ترین مصاحبه اش در مورد خداحافظی اش از فوتبال گفته است: اگر به گذشته نگاه کنیم سن خداحافظی از فوتبال بین 30 تا 32 سالگی بود، ولی بازیکنانی هستند که تا 40 سالگی هم بازی میکنند. من تا زمانی که بدنم جواب دهد به فوتبالم ادامه خواهم داد. من این همه افتخار فوتبالی را بخاطر تلاش هایم به دست آوردم.

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در ادامه این مصاحبه در خصوص آمادگی بدنش در 34 سالگی نیز صحبت کرد.

او گفت: هر کسی میتواند هر چیزی که دلش بخواهد را بخورد، ولی باید به جایش ورزش کند. البته انسان نباید چیزهایی که به ضررش است را استفاده کند. من سلامتی و فرم بدنم را همیشه حفظ میکنم و همین موضوع باعث شده است تا بدن متفاوتی داشته باشم. هیچ رازی برای تفاوت من با سایر بازیکنان وجود ندارد، فقط این است که من عاشق فوتبال هستم و همین موضوع باعث شده در 34 سالگی به دنبال کسب افتخار باشم.

کریس در ادامه گفت: من همیشه به دنبال یادگیری چیزهای نو هستم، آرزویم این است که بعد از فوتبال به تحصیلم ادامه بدهم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала