Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان هفته 19 لیگ برتر؛ سیتی 10 نفره درخشید، اما شکست خورد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچسترسیتی
منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در آخرین دیدار هفته 19 رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال منچسترسیتی در زمین ولورهمپتون در دیداری پرگل تن به شکست داد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته در آخرین مسابقه هفته 19 رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم های ولورهمپتون و من سیتی در ورزشگاه مولینکس به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب در نهایت با برتری سه بر دو تیم میزبان و شکست شاگردان گواردیولا به کار خود پایان داد.

پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شرط اساسی گواردیولا برای ماندن در منچسترسیتی

مهم ترین اتافاق این دیدار در دقیقه 12 رخ داد، جایی که ادرسون دروازه من سیتی با خطایی که بیرون محوطه جریمه به روی بازیکن حریف انجام داد، با کارت سرخ مستقیم داور از بازی اخراج شد. با این حال هم سیتی ده نفره کار بزرگی کرد و موفق شد با یک بازیکن کمتر با دبل استرلیگ در دقایق 25 و 50 از حریفش پیشی بگیرد و نیمه اول را با شگفتی تمام پیروز به رختکن برود.

اما با شروع نیمه دوم میزبان از 10 نفره شده سیتی نهایت استفاده را برد و در دقیقه 55 یکی از گل های خورده را جبران کرد.

گل دوم میزبان نیز در دقیقه 82 وارد دروازه سیتی شد. با این حال پپ که تیمش 78 دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کرده بود، حتی به کسب مساوی در این دیدار هم راضی بود، اما گل دقیقه 89 دوهرتی تیز خلاص بازی بود تا گواردیولا و شاگردانش سه امتیاز مهمی را برای رسیدن به رده دوم جدول و نزدیک شدن به لیورپول شکست ناپذیر از دست دهند.

به این ترتیب گواردیولا که میتوانست شب گذشته با برد میزبانش به صدمین پیروزی با سیتیزن ها دست پیدا کند، رسیدن به این رکورد را به تعویق انداخت.

در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر تا هفته 19 تیم فوتبال لیورپول بدون شکست و با 52 امتیاز صدرنشین است، لستر سیتی با 39 امتیاز دوم است، من سیتی با 38 امتیاز سوم و تیم فوتبال چلسی نیز با 32 امتیاز در رده چهارم است.

لازم به ذکر است من یونایتد با 28 امتیاز در رده هشتم جدول است.

هفته بیستم رقابت ها نیز امشب آغاز خواهد شد که طبق برنامه و در مهم ترین مسابقات لسترسیتی با وستهم یونایتد، تاتنهام با نوریچ سیتی و در آخرین بازی نیز از ساعت 12:45 بامداد یکشنبه برنلی میزبان منچستریونایتد است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала