Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزارش آ اس ، والورده با 5 میلیون یورو کار پوگبای 150 میلیونی را میکند

© AP Photo / Jon SuperManchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018
Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
موضوع انتقال جنجالی پوگبا از منچستریونایتد به رئال مادرید کماکان ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه آ اس تیتر امروزش را به این موضوع اختصاص داده است و مدعی شده که زیدان در سال 2020 نیز خواهان آمدن این ستاره فرانسوی به برنبابئو است.

پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چراغ سبز یونایتد برای فروش پوگبا به رئال، وینیسیوس بخشی از انتقال

اما موضوعی که در گزارش ویژه روزنامه آ اس آورده شده است، مخالف مدیران رئال با خرید این بازیکن فرانسوی است، زیرا مهم ترین موضوع قیمت بالای پوگبا با توجه به مدت زمان قراردادش با منچستریونایتد است. پوگبا تا سال 2021 با یونایتد قرارداد دارد و همین باعث مخالف مدیران رئال مادرید است.

موضوع دیگری که باعث شک و تردید برای خرید پوگبا شده است، درخشش فده والورده در ترکیب رئال مادرید است. زیدان این بازیکن جوان اروگوئه ای را به یکی از بازیکنان فیکس و تاثیرگذار تیمش تبدیل کرده است و همین موضوع باعث شده تا پرز مجبور به پرداخت مبلغ بالایی برای خرید پوگبا نباشد.

زیرا مادرید برای خرید ستاره یونایتد دسته کم باید 150 میلیون یورو هزینه کند، این در حالی است که خرید والورده تنها 5 میلیون یورو هزینه برداشته است.

ولی در حال حاضر ارزش این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت به 50 میلیون یورو رسیده است.

اما موضوع مهم اینجاست که زیدان تنها با خرید پوگبا راضی میشود و هیچ بازیکنی نمیتواند جای این ستاره را برای زیرو در خط میانی رئال مادرید پر کند.

این در حالی است که سولسشر سرمربی شیاطین سرخ که به تازگی پوگبا را پس از پایان مصدومیت در اختیار گرفته، اعلام کرده قصد فروش این بازیکن در بازار نقل و انتقالات زمستانی را ندارد.

View this post on Instagram

📰 Aquí tenéis nuestra portada de mañana, sábado 28 de diciembre 🗞 'VALVERDE SÍ, POGBA, NO'

A post shared by Diario AS (@diarioas) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала