Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف پپ و شاگردانش: قهرمانی غیر ممکن شده است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواریدولا و دو بازیکن منچسترسیتی اعتراف کردند اشتباهات تیمی باعث شکست منچسترسیتی در مقابل ولورهمپتون شده است و با این حساب آنها دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال منچسترسیتی با قبولی شکست سه بر دو برابر ولورهمپتون یک سه امتیاز مهم را برای نزدیک شدن به صدرنشین رقابت ها لیورپول از دست داد تا امیدهای این تیم برای قهرمانی این فصل لیگ برتر از دست برود.

Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پپ باخت ولی رکورد ساخت

گواردیولا سرمربی سیتیزن ها پس از پایان این بازی و قبولی شکست به خبرنگاران گفت: 80 دقیقه با یک بازیکن کمتر مقابل تیمی که 11 نفر دارد آسان نیست. ما فرصت حفظ نتیجه را از دست دادیم. باید به فکر برنامه ها و بازی بعدی مان باشیم که بتوانیم به برتری برسیم.

وی در ادامه گفت: فاصله ما با لیورپول 14 امتیاز است. محال است که ما به لیورپول برسیم. من همیشه به این موضوع فکر میکنم، دیگر به قهرمانی در لیگ برتر فکر نمیکنم، زیرا منطقی نیست.

همچنان دو بازیکن تیم فوتبال منچسترسیتی نیز به این شکست واکنش نشان دادند و اشتباهات را باعث از دست رفتن سه امتیاز مسابقه دیشب دانستند.

یکی از این بازیکنان بنیامین مندی بازیکن فرانسوی سیتیزن ها بود که نقش مستقیمی روی گل دوم ولورهمپتون داشت.

مندی پس از پایان بازی در صفحه توئیترش نوشت: همه چیز به نفع ما بود اما من اشتباه بزرگی کردم. ما باید در ادامه لیگ تلاش کنیم.

دیگر بازیکنی که به این باخت واکنش نشان داد، برناردو سیلوا بازیکن پرتغالی سیتی بود.

سیلوا نیز معتقد است  دو اشتباه تیمی باعث شکست تیم شان در مسابقه دیشب شده است.

سیلوا در این خصوص گفت: یک بازیکن کمتر داشتیم و 80 دقیقه این طور بازی کردن خیلی سخت است. ما دو اشتباه فاحش داشتیم که منجر به شکست تیم شان شد. حالا فکر میکنم قهرمانی مان به غیر ممکن تبدیل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала