Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تغییر در سبک زندگی نیمار

© AP Photo / Leo CorreaBrazilian soccer player Neymar leaves police headquarters in Rio de Janeiro, Brazil, Thursday, June 6, 2019. Neymar went to the headquarters in an investigation linked to a woman’s rape allegation against him
Brazilian soccer player Neymar leaves police headquarters in Rio de Janeiro, Brazil, Thursday, June 6, 2019. Neymar went to the headquarters in an investigation linked to a woman’s rape allegation against him - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نزدیکان نیمار مدعی اند که این بازیکن سبک زندگی اش را تغییر داده و بیشتر بر فوتبالش متمرکز است.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور برای خارج شدن از زیر سایه مسی بارسلونا را ترک کرد و راهی پی اس جی شد تا به جوایز فردی دست یابد، اما این بازیکن پس از پیوستن به پی اس جی به شدت افت کرد.

ویکتوریا اودینتکووا  مدل روسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادعای عجیب مدل زیبای روسی؛ به پیام‌های رونالدو جواب ندادم، با نیمار چت می‌کنم+عکس

دلیل افت نیمار سبک زندگی شخصی این بازیکن بود که جنجال هایی نیز برای این تیم در پی داشت. نزدیکان نیمار اما معتقد اند که این بازیکن در این فصل در سبک زندگی اش تغییراتی آورده است تا دوباره  بدرخشد و جوایز فردی و تیمی را کسب کند.

طبق گزارش "UOL"، نیمار پس از اتفاقات در تابستان گذشته این بازیکن سبک زندگی خود را به کلی تغییر داده است. او حالا بیشتر تمرین می کند و کمتر از خانه بیرون می رود. دیگر از شب نشینی های او نیز خبری نیست.

این بازیکن می خواهد تا برای ادامه فصل در پی اس جی و کوپا در سال 2020 آماده باشد و بتواند لیگ قهرمانان و کوپا را برنده شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала