کلوپ ویدیو

ارزیابی پرواز بمب افکن روسی از دیدگاه غربی ها + ویدئو

© Sputnik / Ministry of defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر ارزیابی پرواز بمب افکن روسی از دیدگاه غربی ها + ویدئو
  ارزیابی پرواز بمب افکن روسی از دیدگاه غربی ها + ویدئو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک کارشناس ایتالیایی تحت تأثیر برخاستن بمب افکن Tu-22m3 روسیه قرار گرفت و آنرا عالی ارزیابی نمود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه  The Aviationist دیوید چنچیوتی، کارشناس نظامی ایتالیایی، روند کار موتور NK-25 بمب افکن روسیه را عالی ارزیابی نمود.

نوار ویدئویی از روشن شدن موتورها و برخاستن بمب افکن Tu-22M3 از میدان هوایی رامنسکایا در ماه دسامبر در کانال یوتیوب  KHMedia منتشر شد.

 کارشناس نوشت : "این ویدئو چگونگی روشن شدن موتور در حالت پس سوز و ظاهر شدن شعله آّبی رنگ را که نمونه بسیاری از موتورهای روسی است، بطور واضح، مفصل و بی سابقه نشان می دهد".

وی توضیح داد که این شعله ها درهواپیماهای غربی به صورت ستون نارنجی مشاهده می‌شوند ، که نشان دهنده احتراق سوخت کمتری است اما موتورهای روسی چنین نیست.

این کارشناس پس از برخاست از باقی ماندن بمب افکن روسی در حالت پس سوز  ابراز تعجب کرد. به گفته وی ، خلبان هواپیما ها معمولاً پس از برخاست سرعت هواپیما را کاهش می دهند تا در مصرف سوخت صرفه جویی شود.

پس‌سوز یا Afterburnerجزئی است که به موتور جت هواپیماهای مافوق صوت اضافه می‌شود. استفاده از این حالت می‌تواند قدرت جاذبه را تا 50 در صد افزایش دهد. هدف انجام دادن حالت پس‌سوز افزودن شتاب آنی در حین پروازهای مافوق صوت یا در لحظه برخاستن از زمین است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала