رسمی؛ رونالدو بهترين جهان از سوي گلوب ساكر شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو Italy Soccer Champions League Juventus
کریستیانو رونالدو Italy Soccer Champions League Juventus - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو برای دومین سال متوالی جایزه بهترین بازیکن سال گلوب ساکر سال 2019 را از آن خود کرد.

به گزارش اسپوتنیک، امشب مراسم بهترین های سال گلوب ساکر در دبی برگزار شد که طی آن کریستیانو رونالدو مهم ترین جایزه این مراسم را به دست آورد.

او که در کسب جایزه بهترین بازیکن سال گلوب ساکر رکورددار است، برای سه بار متوالی در سال های 2016، 2017 و 2018 به این جایزه رسیده بود و آنرا امسال نیز از آن خود کرد.

ابرستاره یووه یک سال فوق العاده دیگر را پشت سر گذاشت که در آن اولین عنوان خود در سری آ را تجربه کرد و نیز لقب بهترین بازیکن فصل قبل سری آ را به هود اختصاص داد.

البته او در رده ملی هم، با داشتن بازوبند کاپیتانی تیم ملی پرتگال، کشورش را کمک کرد که در نسخه افتتاحیه لیگ ملتهای یوفا به قهرمانی برسد.

این فوق ستاره پرتگالی در این سال 39 گل به ثمر رساند که در یک دهه اخیر به رکورد 555 گل رسید.

البته در این مراسم، برونزه بازیکن انگلستانی لقب بهترین بازیکن زن سال را گرفت، ژائوفلیکس جایزه بازیکن تازه کشف شده را گرفت، جایزه بهترین بازی ساز به میرالم پیانیچ اهدا گردید، جایزه بهترین مربی سال به یورگن کلوپ داده شد، باشگاه های آژاکس و بنفیکا جایزه بهترین اکادمی فوتبال را گرفتند، لقب بهترین باشگاه فوتبال سال به باشگاه لیورپول اهدا شد، باشگاه الهلال به عنوان بهترین باشگاه عربی لقب گرفت، جایزه بهترین بازیکن جوان عرب به اشرف حکیمی رسید، ژرژ مندس بار دیگر جایزه بهترین مدیر برنامه های سال را به خود اختصاص داد، جایزه بهترین بازیکن ساز به رایان گیگز داده شد، آلیسون از لیورپول نیز به عنوان بهترین دروازه بان سال گماریده شد، منچسترسیتی فوتبال گروپ نیز لقب بهترین حامی را به خود اختصاص داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала