Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مویس در یک قدمی نیمکت وستهام

© Sputnik / Степан Качур /  مراجعه به بانک تصاویر دیوید مویس Футбол. Пресс-конференция ФК "Манчестер Юнайтед"
دیوید مویس  Футбол. Пресс-конференция ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال وست‌هام تلاش دارد تا دیکیدمویس را به حیث سرمربی جدیدش معرفی کند.

 به گزارش اسپوتنیک، باشگاه وست‌هام‌یونایتد پس از اخراج پلگرینی، قصد دارد تا دوباره دیوید مویس را به عنوان سرمربی در این تیم انتخاب کند.

وست‌هام یک امتیاز بالاتر از سه تیم آخر جدولی دارد و 17م است و به دنبال کلید موفقیت سریع هستند تا از منطقه سقوط دور شوند.

مویس که پیش از انتصاب کارلو آنچلوتی در اوایل این ماه با اورتون در ارتباط بود، از زمان ترک باشگاه شرق لندن پس از نگه‌داشتن آنها در فصل 2017-18، از کار برکنار گردید و امید می رود او برای بازگشت دوباره توافق نهایی را انجام دهد. و در صورتی‌که او برگردد بازی حساس خانگی مقابل روز چهارشنبه برابر بورنموث را بر عهده خواهد داشت.

سرمربی پیشین اورتون با شرایط خوب وستهام را ترک نکرد. وی پس از اخراج اسلون‌بیلیچ در نوامبر 2017 در یک قرارداد اولیه 6 ماهه استخدام شد و وظیفه داشت وست‌هام را در لیگ برتر نگه‌دارد. در حالی که او این کار را با دو بازی انجام داد، هواداران از سبک بازی طرفین ناراضی بودند و مویس تلاش کرد هیئت مدیره را متقاعد کند که وی شایسته حضور بلند مدت است ولی وست‌هام جستجوی یک شخصیت با کیفیت بالا را آغاز کرد و پلیگرینی سرانجام با قرارداد سه ساله به ارزش 7 میلیون پوند در سال استخدام گردید ولی پایان سال میلادی سبک‌دوش شد و شاید مویس تاپایان فصل با این تیم براب ماندن در لیگ برت قرارداد نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала