هالند: روزی به سالزبورگ باز خواهم گشت

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره نارویژی سالزبورگ رسما به بروسیادورتموند پیوست و تا جون 2024 با این باشگاه قرارداد بست که هزینه آن 20 میلیون یورو خوانده می شود.

ارلینگ هالند در تازه ترین صحبت هایش اعلام داشت که او برای پیشرفت تیمش کمک خواهد کرد و نیز از محیط این باشگاه برای یادگیری اش توصیف کرد، او در بیانیه ای که در وب سایت رسمی سالزبورگ منتشر شده گفت: "انتقال من به سالزبورگ بهترین تصمیم زندگی من تاکنون بوده است. خیلی چیزها در یک سال گذشته اتفاق افتاده، باورکردن آن دشوار است. من این فرصت را داشتم که در یک محیط عالی و در مدت کوتاهی خیلی یاد بگیرم. از این بابت از همه در این باشگاه بسیار سپاسگزارم."

او در ادامه افزود: "من افتخار می کنم که بخشی از این تیم بوده ام و برای همه آرزو می کنم فصل در سالزبورگ با موفقیت ادامه یابد. برای من سفر در بروسیا دورتموند ادامه می یابد، اما من با شادی به سالزبورگ برخواهم گشت."

هالند در تاریخ 3 جنوری و در جریان استراحت در اواسط فصل در آلمان با هم تیمی های جدید خود در دورتموند خواهد پیوست.

کریستوفر فرووند، مدیر ورزشی سالزبورگ گفت: "باور نکردنی است که چگونه ارلینگ با ما پیشرفت کرد و چه موفقیتهای برجسته ای را در کنار تیم ما به دست آورد. ما افتخار می کنیم که توانستیم بازیکن جوان دیگری را به این سطح عملکرد بیاوریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала