Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاثیر سی آر سِوِن؛ یووه سومین تیم ولخرج ورزشی جهان

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ورود کریستیانو رونالدو دنیای یوونتوس را تغییر داده و به بیانکونری اجازه می دهد از هر لحاظ یک باشگاه جهانی با تفکر بین المللی شود.

به گزارش اسپوتنیک، انتقال کریس رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس باعث ÷یشرفت چشمگیر در بخش های مختلف برای یوونتوس و سری آ شده است. این مسئله را می توان از نتایج بررسی جهانی حقوق و دستمزد ورزشی 2019 تهیه شده توسط اسپورتینگ انتلجنس که به تحقیق در مورد سطح حقوق و محبوبیت باشگاه ها و لیگ های مختلف در جهان می پردازد مشاهده کرد.

بازیکنان بارسا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسلونا پرخرج ترین تیم ورزشی جهان؛ رئال و یوونتوس در تعقیب بارسا

بر اساس این تحقیق یووه سومین باشگاه با بیشترین میزان دستمزد بازیکنان در جهان است، این مسئله نه تنها به باشگاه های فوتبال بلکه به تمام باشگاه ورزشی جهان مربوط میشود. این عدد به طور متوسط ​​9.4 میلیون یورور است  و این رقم این باشگاه را در سکوهای ثروتمندان تنها پشت سر بارسلونا و رئال مادرید قرار می دهد. و بانوی پیر را از غول های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا و پی اس جی بالاتر قرار می دهد.

درست یک سال پیش، باشگاه آنلی در مکان نهم قرار داشت و دلیل پرش آن از رتبه نهم به سوم ورود پنج بازیکن با درآمد بالا بوفون، دی لیخت، رمسی، رابیو و ایگواین می باشد دومین تیم ایتالیایی در این رده بندی باشگاه آاس رم است که به طور متوسط ​​از 4.2 میلیون یورو میزان دستمزد بازیکنان آن تجاوز نمی کند. که این مسئله اختلاف بزرگ و آشکار میانو یوونتوس و رم را نشان می دهد.

این موضوع در رسانه های اجتماعی نیز تأیید شده است. یوونتوس اولین تیم ایتالیا است که در سه شبکه اجتماعی مشهور و مطرح اینستاگرام، توییتر و فیس بوک تقریبا 81 میلیون دنبال کننده دارد. در مکان دوم میلان با کمتر از نیمی از آن (38 میلیون) قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала