Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکن جنجالی بارسا به اینتر نزدیک شد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر آرتور ویدال Футбол. Кубок конфедераций-2017. Церемония награждения
آرتور ویدال    Футбол. Кубок конфедераций-2017. Церемония награждения - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش های رسیده از اسپانیا و تیم فوتبال بارسلونا، آرتور ویدال بازیکن شیلیایی این تیم به درهای خروجی آبی اناری ها برای پیوستن به تیم فوتبال اینتر نزدیک شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد علاقه کونته به شاگرد سابقش تمامی ندارد و او میخواهد به هر قیمتی که شده ویدال را در زمستان به سن سیرو بکشاند.

آرتور ویدال ستاره شیلیایی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تنش بالا گرفت ؛ ویدال از بارسلونا شکایت میکند

هر چند نظر مدیران و سرمربی بارسلونا با توجه به درخشش های اخیر این بازیکن در ترکیب تیم نسبت به این بازیکن تغییر کرده بود و آنان سعی بر حفظ آرتور داشتند، اما موضوع و تنش اخیر میان باشگاه و ویدال اوضاع را میان طرفین متشنج کرد تا زمینه خروج این بازیکن هر چه زودتر فراهم شود.

آخرین گزارشی که از وضعیت ویدال و باشگاه بارسلونا منتشر شده است، ظاهرا همه چیز در حال نهایی شدن است و ویدال قرار است در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با قراردادی دو ساله و با دستمزد 5 میلیون یورو در سال در آستانه پیوستن به اینتر ایتالیا قرار گیرد.

این در حالی است که باشگاه بارسلونا به دلیل شکایت ویدال بخاطر مطالبات پاداش های فصل گذشته به دادگاه، به شدت از دست ویدال عصبانی است و بدون شک حالا با این وضعیت اجازه خروجش را صادر کرده.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала