Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگاهی به اهداف زمستانی سه تیم چلسی، آرسنال و منچستریونایتد

© REUTERS / Jason CairnduffBritain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game
Britain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پنجره نقل و انتقالات زمستانی از دو روز دیگر یعنی اول جنوری باز میشود و تیم ها برای آمادگی بیشتر در ادامه مسابقات فوتبال باشگاهی به دنبال خرید بازیکن خواهند بود.

به گزارش اسپوتنیک، آژانس خبری PA در گزارشی ویژه به به اهداف زمستانی سه تیم لیگ برتری چلسی، منچستریونایتد و آرسنال پرداخته است.

چلسی - فرانک لمپارد

چلسی با هدایت فرانک لمپارد عملکرد قابل قبولی داشته است. با وجود درخشش بی چون و چرای لیورپول این تیم از شانس بسیار کمی برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار است، اما با توجه به عملکرد آبی ها در این فصل با این سرمربی چلسی در صورتی که بتواند در میان تیم های کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار بگیرد، کار بزرگی در اولین تجربه مربیگری در لیگ برتر انجام داده است.

چلسی که حالا هیچ ممانعت و محرومیتی برای خرید و فروش بازیکن ندارد، بودجه 150 میلیون پوندی را در اختیار دارد تا در بازار زمستانی وارد عمل شود.

گزینه های احتمالی چلسی در لیگ برتر ویلفرد زاها مهاجم کریستال پالاس و بن چیلول مدافع لسترسیتی هستند.

همچنین از خارج انگلیس نیز بازیکنانی همچون تیمو ورنر از لایپزیش، موسی دمبله هافبک لیون و سومرا بازیکن لیل نیز جز اهداف لمپارد هستند.

آرسنال - آرتتا

آرسنال نیز با استخدام سرمربی جدیدش به دنبال استخدام بازیکنان جدید برای تقویت تیمش در زمستان خواهد بود. زیرا بنظر میرسد اوضاع آشفته آرسنال به صورت قطعی نیز به تغییر دارد.

به نظر میرسد تیم آرتتا مشکلی در خط حمله ندارد زیرا سه مهاجم خوب را در اختیار دارد ولی برای تقویت خط دفاع و هافبک خود بازیکنانی همچون ان دیدی از لسترسیتی و توماس لمار از اتلتیکومادرید جز اهداف زمستانی مربی توپچی ها است.

گفته میشود ژاکا و توریرا جز خروجی های آرسنال در زمستان هستند.

اورتون – آنچلوتی

تیم فوتبال اورتون نیز با هدایت آنچلوتی در بازار زمستانی تلاش برای خرید بازیکن خواهد کرد.

مربی ایتالیایی آبی های مرسی ساید اما چشم به شاگردان اسبقش در ناپولی دوخته و میخواهد کولیبالی مدافع مصدوم و لورنزو اینسینیه مهاجم ناپولی را به تیمش اضافه کند.

وستهم یونایند و خرید مهاجم رئال مادرید

در لیست خرید این تیم نام یک بازیکن عجیب به نظر میرسد، آنهم لوکا یوویچ مهاجم نیمکت نشین رئال مادرید است. درخشش بنزما در رئال مادرید به این بازیکن اجازه نداده است تا جایی در ترکیب اصلی زیدان پیدا کند. از همین رو وستهم یونایتد در نظر دارد این بازیکن را در زمستان جذب کند.

منچستریونایتد و سولسشر

باشگاه منچستریونایتد هم در بازار نقل و انتقالات زمستانی بیکار نخواهد نشست و قصد دارد برای خرید دو بازیکن اقدام کند.

آنها پس از این که شانس خرید هالند را از دست دادند قصد دارند برای خرید جیدون سانچو پدیده دورتمند و ریکاردو پریرا بازیکن لستر سیتی اقدام کنند.

این در حالی است که گفته میشود لیورپول بعد از خرید تاکومی مینی ماتو بازیکن جاپانی سالزبورگ دیگر دست به خرید نمیزند.

باشگاه منچسترسیتی هم با تایید پپ سرمربی این تیم به فکر خرید بازیکن در زمستان نیست، اما احتمال خروج لروی سانه از این تیم و پیوستنش به بایرن مونیخ وجود دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала