Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد با 100 میلیون به دنبال سانچو

© REUTERS / Jason CairnduffBritain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game
Britain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد در نظر داد هر طور که شده جیدون سانچو بازیکن خوش تکنیک تیم فوتبال دورتمند را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از این که روز گذشته دورتمند با ارلینگ هالند پدیده تیم فوتبال سالزبورگ اتریش قرارداد امضا کرد، حالا به نظر میرسد مدیران این تیم آلمانی به پیشنهادات برای خرید سانچو گوش خواهند داد.

باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چلسی آماده خرید سانچو از دورتمند است

از همین رو یونایتد که خرید هالند را از دست داد، میخواهد با ارائه پیشنهادی 100 میلیون پوندی این بازیکن 19 ساله را از زنبورها خریداری کند.

قرارداد سانچو که در تابستان 2017 از سیتی به دورتمند پیوسته بود در تابستان 2022 به پایان میرسد و بر اساس گزارش ها این بازیکن نیز علاقه بازگشت به لیگ برتر را دارد.

در کنار تیم های لیگ برتری منچسترسیتی، یونایتد و چلسی که به دنبال خرید این بازیکن آینده دار هستند، سانچو از دو غول لالیگا یعنی رئال مادرید و بارسلونا هم پیشنهاد دارد، اما گزارش ها میرساند او علاقه چندانی برای بازی در لالیگای اسپانیا ندارد.

رسانه های انگلیس مدعی شدند دورتمند با مبلغی بالای 100 میلیون پوند حاضر به فروش ستاره تیمش خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала