اشتباهاتی که باعث تخریب دندان ها می گردد

© Depositphotos.com / Syda_Productions اشتباهاتی که باعث تخریب دندان ها می گردد
اشتباهاتی که باعث تخریب دندان ها می گردد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خانم الیزابت میلفورد داکتر دندان استرالیایی اشتباهات اصلی را که مردم هنگام برس کردن دندانها مرتکب می شوند ، نام گرفت.

اسپوتنیک به نقل Daily Mail، طبق گفته این داکتر دندان، یکی از رایج ترین تصورات غلط این است که بعد از برس کردن دندان باید دهان خود را با آب بشویید. ”خودداری از شستشوی دهان پس از برس زدن می تواند اثر کریم دندان را طولانی تر کند. این روش باعث تقویت و محافظت دندان های شما در طول روز خواهد شد.”

علاوه بر این ، میلفورد استدلال می کند که شما نمی توانید بلافاصله بعد از غذا به یک روش صحی متوسل شوید. داکتر دندان هشدار داد: 'مواد غذایی و نوشیدنی های حاوی اسید می توانند دندان های شما را نرم کنند و استفاده از ماکارونی بلافاصله پس از خوردن به دندان شما آسیب جدی می رساند. 

وی همچنین اسطوره نیاز به برس کردن طولانی دندان ها رد کرده توصیه نمود که با استفاده از یک تایمر مطمئن شوید که این روند بیش از دو دقیقه طول نکشید. 

داکتر دندان فوق الذکر تاکید نموده است که با وصف تصور نادرست عمومی، نباید دندان را محکم برس کرد. بسیاری از افراد فکر می کنند اگر محکم برس بزنید ، دندان های شان پاک تر می شود ، اما به لثه های دندان آسیب می رساند. بهتر است که از یک برس نرم استفاده نماید و دندان های خود را با حرکات دایره ای برس بزنید ، بدون اینکه به آنها فشار زیادی وارد شود. 

در خاتمه ، میلفورد توصیه کرد، ضرورت نیست همانطور که معمولاً دکتوران توصیه می کنند ، هر سه ماه برس دندان خود را تغییر دهید، اما به محض اینکه شکل برس تغییر کند، در آن صورت می توانید برس دندان خود را تغییر دهید. 

در ماه اکتوبر، Paul Banwell، جراح زیبایی و پوست در کلینیک بریتانیا ، در مورد شستشوی صورت توضیحات داد. به گفته وی، بخاطر جلوگیری از بروز لک های پوستی و لک های سیاه ، باید روزانه دو بار آرایش، چربی پوست، عرق و خاک را از صورت جدا کرد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала