Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوتبال یک تجارت است و بازیکنان فقط اعداد اند+عکس

© REUTERS / Carlos BarriaSoccer Football - World Cup - Group G - England vs Panama - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 24, 2018 England's John Stones celebrates scoring their fourth goal
Soccer Football - World Cup - Group G - England vs Panama - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 24, 2018 England's John Stones celebrates scoring their fourth goal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوین پرنس بواتنگ از فرهنگ فوتبال مدرن و نگاه باشگاه ها به بازیکنان انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کوین پرنس بواتنگ بازیکن غنایی باشگاه فیورنتینا که در باشگاه های میلان، شالکه، بارسلونا و ساسولو تجربه بازی دارد از رویکرد باشگاه ها با بازیکنان فوتبال و فرهنگ فوتبال مدرن در گفت‌وگو با بیلد انتقاد کرد و  آنرا برای بازیکنان غیر منطقی خواند.

بواتنگ به بیلد گفت:«فوتبال فقط یک تجارت است و ما فقط اعداد آن هستیم. اگر کار نکنید ، جایگزین خواهید شد. ساده است وفاداری وجود ندارد و با اندک کار اشتباه  از شما ناراحت می شوند. در بازی های امروز استرس زیادی وجود دارد. شما باید یک نظرسنجی انجام دهید و ببینید که چند بازیکن از رفتن به تمرین خوشحال هستند و چقدر لذت می برند.»
بواتنگ فوتبال امروز و امکانات آن را برای جوانان و استعداد آن ها غیر منطقی خوانده، افزود:« جوانان و بازیکنان جوان تیم ها مرسدس های خود را در سن 19 سالگی رانندگی می کنند و در حال حاضر آنقدر با استعداد به نظر می رسند که هیچ کاری برای بهبودی آن انجام نمی دهند. آنها آخرین کسانی هستند که به تمرین می آیند و سپس اولین کسانی هستند که ترک می کنند. فکر می کنم فوتبال دقیقاً مانند جامعه تغییر کرده است و این برای جوانان درست نیست.»

بواتنگ در حال حاضر برای فیورنتینا توپ میزند و برای این تیم هفت بازی انجام داده است. فیورنتینا در حال حاضر در رده 15 جدول قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала