Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مُسن اما با ارزش؛ ترکیب منتخب گران‌ترین بازیکنان بازنشسته 2019 + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Барселона"
 ژاوی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وب‌سایت معتبر ترانسفر مارکت ترکیبی منتخب از بازیکنانی که در سال 2019 کفش‌های خود را آویختند را منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، سال 2019 میلادی علاقه‌مندان به فوتبال شاهد خداحافظی تعداد زیادی از ستاره‌های سال‌های نه‌چندان دور مستطیل سبز بودند. از ژاوی هرناندز گرفته، تا بازیکنانی مثل رابین فن‌پرسی و ساموئل اتوئو باستین شواین‌اشتایگر، آرین روبن، وسلی اسنایدر و فرناندو تورس.

در همین‌حال وب‌سایت ترانسفرمارکت با بررسی ارزش این ستاره‌های بازنشسته در زمان اعلام بازنشستگی‌شان فهرستی از باارزش‌ترین بازیکنانی که در سال 2019 بازنشسته شده‌اند را اعلام کرد.

در این ترکیب بازیکنان زیر شامل هستند: پیتر چک، اشلی کول، آندره‌آ بارزالی، پاتریس اِورا، آری‌ین روبن، ژاوی هرناندز، باستین شواین‌اشتایگر، وسلی اسنایدر، فرناندو تورس، رابین فن‌پرسی و ساموئل اتوئو

ژاوی هرناندز، هافبک اسپانیایی اسبق بارسلونا با ارزش 50 میلیون یورو، گران‌قیمت‌ترین بازیکن بازنشسته در سال 2019 بوده است. بعد از او فرناندو تورس اسپانیایی با 47.5 میلیون پوند در رتبه دوم قرار دارد. بعد از این دو ستاره سابق اسپانیایی رتبه سوم در اختیار یک بازیکن هالندی است و رابین فن‌پرسی با ارزش 47.5 میلیون یورو در رتبه سوم ایستاده است.

یک ستاره هلندی دیگر رتبه‌های بعدی فهرست را به خود اختصاص داده‌اند. وسلی اسنایدر با 45 میلیون یورو رتبه چهارم را به خود اختصاص داده. ساموئل اتوئوی کامرونی هم در زمان بازنشستگی 42 میلیون یورو ارزش داشته. آرین روبن، ستاره بازنشسته بایرن مونیخ با 40 میلیون یورو در رتبه بعدی است. البته باستین شواین اشتایگر آلمانی هم با رقم 40 میلیون یورو ارزشی برابر با آرین روبن داشته است.

رتبه‌های دیگر این فهرست در اختیار پیتر چک، پاتریس اورای فرانسوی، اشلی کول انگلیسی قرار دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала