Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفسکی: خرید بازیکنان جوان با پول هنگفت غیر منطقی است

© AP Photo / DPA/Matthias BalkНападающий футбольного клуба «Бавария» Роберт Левандовский и его жена Анна Левандовска на фестивале Октоберфест в Мюнхене, Германия
Нападающий футбольного клуба «Бавария» Роберт Левандовский и его жена Анна Левандовска на фестивале Октоберфест в Мюнхене, Германия - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی، ستاره پولندی باشگاه بایرن مونیخ، پرداخت پول هنگفت برای خرید بازیکنان جوان را دیوانگی خواند.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً باشگاه های اروپایی برای خریداری بازیکنان جوان پول های هنگفتی را به مصرف رسانیده اند که در برخی موارد این بازیکنان نتوانسته اند خودشان را برای باشگاه ها ثابت کنند.

لواندوفسکی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لواندوفسکی بالاتر از مسی و رونالدو بهترین گل‌زن سال 2019

عثمان دمبله از نمونه های بارز بازیکنان جوان است که از دورتموند با 105 میلیون یورو راهی بارسا شد. این بازیکن نتوانست انتظار ها را بر آورده کند و زیر بار انتقاد ها خودش را گم کرده است.

روبرت لواندوفسکی مهاجم گولزن بایرن امروز در این مورد واکنش نشان داد و مدعی شد که پردخت پول زیاد برای بازیکنان جوان دیوانگی است.

لواندوفسکی به تلویزیون پولند گفت:« وقتی به انتقال‌ های اخیر نگاه می‌ کنیم، گویی این قیمت‌ها از فضا آمده ‌اند. این دیوانه ‌کننده است. جوانی و تجربه بازیکنان فوتبال دو موضوع جدا از هم هستند. بدون ذهنیت، رسیدن به موفقیت سخت است. شما وقتی به نحوه مدیریت باشگاه بایرن‌ مونیخ در نقل‌ وانتقال‌ ها نگاه می ‌کنید، می ‌بیند که همه چیز بر اساس منطق و عقلانیت است، هر چند در این فعالیت‌ها شاهد محافظه‌ کاری آلمانی نیز هستیم. تفاوت قیمت بازیکنان جوان فوتبال گاهی با وجود فاصله اندک شایستگی‌ های فنی خیلی زیاد و حتی تا 50 میلیون یورو است. آنها به همین خاطر بسیار گرانقیمت هستند، زیرا بازیکنان جوانی محسوب می ‌شوند. با این وجود جوانی تضمین ‌کننده موفقیت نیست.»

این در حالیست که امباپه اخیراً از سوی ترانسفر مارکیت با وجود 21 سال سن با 200 میلیون یورو با ارزشترین بازیکن دنیای فوتبال شناخته شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала