Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رشد کند منچستریونایتد در سال با سولسشیر

© Sputnik / Владислав Воднев /  مراجعه به بانک تصاویر اوله گونر سولسشایر Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United
اوله گونر سولسشایر  Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد و آرسنال امشب در اماراتس دیدار می کنند، دیداری که آغاز سال 2020 را برای دو تیم رقم خواهد زد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد به خانه آرسنال می رود و امشب با هم مصاف می دهند تا اولین بازی سال 2020 دو تیم برگزار شود، و این فرصتی است برای من یونایتد تا بتواند از پیشرفت امسال تحت نظر اوله گونرسولسشیر بهره ببرد، در حالی که توپچی ها به تازگی شاهد حضور آرتتا هستند.

در موقعیت های بین سولسشیر و آرتتا تفاوت هایی وجود دارد و پیروزی او در زمان پپ گواردیولا، او را به عنوان سرمربی با توانایی بالقوه نشان می دهد. شواهد کافی وجود ندارد که نشان دهد آرتتا انتخاب صحیح یا اشتباه برای آرسنال است در حالی که بعد از یک سال سولسشیر هم محدودیت ها و هم قول های خود را نشان داده است.

بزرگترین دستاورد او این است که او هنوز هم حمایت رختکن را باخود دارد، بدون شاهکار کوچک با بازیکنان تیمی که سرمربی تیم دیگری را بعد از دیگری به خود دیده است. به هر صورت، روح پرشکوهی که با تجدید حیات اولیه یونایتد در زمان سولسشیر به وجود آمده است، دوباره زنده شده است. به تازگی، نشانه هایی وجود دارد مبنی بر اینکه تیم های کمتری در معرض حمله یونایتد پس از یک دوره ناامید کننده از نتایج مقابل باشگاه های کوچکتر لیگ قرار دارند.

مسلماً شک و تردیدها همچنان ادامه دارد. یونایتد ممکن است به لیگ قهرمانان اروپا نزدیک باشد اما تقریباً از میانه جدول فاصله ندارد. بسته تعقیب و گریز محکم نشان می دهد که یونایتد در حاشیه میانه روی لیگ برتر قرار دارد اما هیچ تضمینی برای تغییر جایگاه شان وجود ندارد.

اگر پیشرفت تاکتیکی وجود داشته باشد، باید با بازیکنان فعلی این باشگاه اثبات شود که سولشیر فقط یک چهره دلگرم کننده نیست، بلکه مربی دیگری است که می تواند کارهای دیگری جز جمع کردن فهرست اول داشته باشد.

فهرست ابتدایی عبارت برجسته است زیرا شک و تردیدهای موجهی وجود دارد که جانشینی وی را تغییر می دهد.

تعالی میسون گرین وود به این معنی است که اگر به هدف نیاز دارید او را در زمین قرار دهید. هنگامی که آندریاس پریرا به عنوان گزینه برتر برای جیمز گارنر شناخته می شود یا اگر جسه لینگارد همچنان پیشتر از گومز بازی کند، شک و تردیدهایی رخ می دهد.

سولسشیر تا حدودی به دام افتاده، او نمی تواند در معرض خطر آسیب زدن به اعتماد به نفس بازیکنان جوانی باشد که در نهایت می خواهد از آنها استفاده کند اما به دلیل استفاده از بازیکنان ارشد که می داند به طور خاص قادر به مجازات نیست، مجازات می شود. یک مدیر پرخاشگر با اعتماد به نفس بیشتر در توانایی خود نه تنها در بازی کردن بلکه در بهبود جوانان ممکن است به یک بازی با تیزتر نزدیک شود.

به خوبی مشخص شده است که یونایتد از فضاهایی که توسط طرفهای بهتر به آنها اعطا شده استفاده می کند، اما تلاش می کند تیم هایی را که آماده اجرای ضد حمله های خود هستند شکست دهند و سولسشیر باید بتواند این معضل را با بازیکنانی که در اختیار وی است، مشخص کند.

با افتتاح پنجره نقل و انتقالات، فرصتی برای "اد وودوارد" وجود دارد که بتواند به دنبال خرید باشد و به یک مدیر در عین حال تأیید نشده فرصتی برای یادگیری در مورد کار دهد. برای مثال، امضای یک جیمز مدیسون یا اریکسن، نیاز به سولسشیر را برای یافتن راه حل های خود از خوان ماتا و لینگارد برطرف می کند.

در برابر آرسنال سولسشیر بازیکن جدیدی برای استفاده ندارد، او ممکن است پاول پوگبا را به عقب برگرداند، درست همانطور که برای ژوزه مورینیو بود، پیدا کردن راهی برای به دست آوردن بهترین نتیجه از او می تواند تفاوت موفقیت و شکست باشد.

رویکرد سولسشیر احتمالاً بهترین روش مورد استفاده بوده، او در ستایش از برنده جام جهانی بی امان مثبت و سرحال بوده است. او به جای اینكه او را زیر آب بگذارد یا او را به زمین بیاندازد او را در هر زمان ممكن در مركز تیم قرار داده است.

این که آیا سولسشیر می تواند برنامه مورد نیاز پوگبا را برای بقیه فصل جلب کند، دور از ذهن نیست. پس از یک سال مسئول، این شهادت به ماهیت ناپایدار مشکلات پیش روی او است که وی تنها برای غلبه بر بزرگترین مانع خود راهی پیش فرض ناچیز کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала