رویارویی فن آوری های جدید با چالش های جدید

© Photo / Pixabayرویارویی فن آوری های جدید با چالش های جدید
رویارویی فن آوری های جدید با چالش های جدید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چه مشکلاتی در آینده نزدیک به مشکلات اصلی بازرگانی و مشتریان تبدیل خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت Trend Micro  توضیحاتی را برای پیش بینی مشکلاتی ایمنی درباره تهدیدها در آینده نزدیک برای بازرگانی و مشتریان منتشر کرده است.

این شرکت در گزارش خود با عنوان «استاندارد جدید: پیش بینی های ایمنی از Trend Micro برای سال 2020» خاطر نشان می کند، که افزایش محبوبیت خدمات ابری و شرکت های منبع باز شخص سومی ممکن است مشکلی برای مشاغل باشد.

از فناوری Deepfake نه تنها برای باج خواهی افراد مشهور و سیاستمداران بلکه برای کلاهبرداری در تجارت استفاده خواهد شد و کارمندان که از راه دور کار می کنند به یک تهدید مهم جدید برای امنیت سایبری شرکت ها تبدیل خواهند شد.

اصطلاح deepfake که به فناوری پردازش مواد ویدئویی، صوتی یا عکس با استفاده از هوش مصنوعی اشاره دارد، که توانایی تقلید از چهره و صدای چهره یک شخص واقعی را دارد و در سال گذشته به یکی از پرکاربردترین عبارات تبدیل شده و در لیست کوتاه متقاضیان عنوان کلمه سال مطابق با فرهنگ لغت توضیحی انگلیسی قرار گرفته است. زبان کالینز. از دسامبر 2018 تا اکتبر 2019 ، شمار فیلم های جعلی ایجاد شده با استفاده از فناوری deepfake از 8 هزار به 14.7 هزار افزایش یافته است.

منبع دیگر مسائل مربوط به امنیت سایبر می تواند تکثیر 5G  باشد. این گزارش اشاره می کند، که معرفی شبکه های 5G  مستلزم گسترش «دستگاههای هوشمند» هم در ساختمانهای مسکونی و هم در ساختمانهای اداری است. آنها به نوبه خود توسط مجرمان سایبری برای جاسوسی و اخاذی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این، کارکنانی که از راه دور در این شرکت کار می کنند، به هدف جدید جنایتکاران تبدیل خواهند شد، زیرا آنها در شبکه های Wi-Fi با سطح محافظت کم در برابر هک کار می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала