Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: من قبل از 2000 به همه چیز در فوتبال رسیده بودم

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیزو می گوید پیش از آنکه در رئال مادرید بیپوندم، همه چیز را در فوتبال انجام داده بودم.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید اذعان می کند که او به عنوان بازیکن، یک سال قبل از ثبت نام در جنوری 2001 برای رئال مادرید، همه چیز را در فوتبال انجام داده بود.

زیدان در مصاحبه ای که روز سه شنبه در سایت رسمی یوفا نشر شد،اعتراف می کند: "از نظر فوتبال بالاترین سطح بود، زیرا در سال 2001 به بالاترین سطح خود رسیدم. 28 سال داشتم و یک سال بعد به رئال مادرید رفتم."

او در ادامه گفت: "من همه چیز را در فوتبال انجام داده بودم. می دانستم که پس از آن فقط یک سال در تیم ملی می مانم، اما من قهرمان جهان و قهرمان اروپا شده ام. شما بازی می کنید تا آن لحظه ها را زندگی کنید."

زیزو در ادامه در مور د یورو 2000 گفت: "ما در آن زمان قهرمان جهان بودیم، بنابراین احساس کردیم بسیار قوی هستیم. احساسات بسیار مثبت بود. ما تیم بالغ تری داشتیم، همه ما دو سال بیشتر از مسابقات جام جهانی داشتیم و بازیکنان ما در بهترین باشگاه های اروپا. ما با اعتماد به نفس رسیدیم و می توان از ابتدا تا انتهای این مسابقات توجه کرد."

وی ادامه داد: "به نظر می رسد شگفت انگیز باشد، ما می دانستیم که این مسابقات دشوار خواهد بود، اما ما اعتماد داشتیم. ما یک تیم خیلی بهتر از سال 1998 بودیم. ما احساس می کردیم که تیمی بسیار قوی تر هستیم. مسابقات بی نهایت عالی بود."

سرمربی رئالی ها در ادامه افزود: "بار دیگر، تعویض ها تغییراتی ایجاد کردند. نشان داده شد که تیمی با 11 یا 12 بازیکن نیست. این یک تیم کامل است. سیلوین ویلتورد و رابرت پیرس از سمت چپ رفتند و هیچ کس متوجه نشد که آنها عناوین نیستند، نقش خود را بازی کردند و سهم داشتند. این چیزی است که جایگزین ها در آن قرار دارند. در یک رقابت عالی، بسیار مهم است که افراد جایگزین این فرصت را پیدا کنند که وظیفه خود را انجام دهند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала