قیمت‌ترین عروسی‌های ده سال گذشته؛ پریانکا چوپرا و کاراداشیان در آخر فهرست

© AP Photo / Tim Irelandقیمت‌ترین عروسی‌های ده سال گذشته؛ پریانکا چوپرا و کاراداشیان در آخر فهرست
قیمت‌ترین عروسی‌های ده سال گذشته؛ پریانکا چوپرا و کاراداشیان در آخر فهرست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آژانس برگزاری مراسم عروسی برایدبوک فهرست گرانبهاترین عروسی‌های یک دهه گذشته را اعلام کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه The Sun، در صدر فهرست اعلام شده توسط آژانس برگزاری مراسم عروسی برایدبوک (Bridebook)، مراسم عروسی شهزاده هری و هنرپیشه پیشین سینما مگان مارکل قرار دارد. این مراسم به تاریخ ۱۹ ماه می سال ۲۰۱۸ در قلعه ویندسور برگزار شد.
قیمت پیراهن عروسی مارکل ۴۲۰ هزار پوند استرلینگ بود و در کل در این مراسم ۳۵ میلیون پوند به مصرف رسیده است.

شاهزاده هری و مگان مارکل - اسپوتنیک افغانستان
مراسم عروسی شاهزاده هری و مگان مارکل به روایت تصویر

جایگاه دوم را مراسم عروسی شهزاده ویلیام و کیت میدلتون گرفته است.
هزینه این مراسم عروسی که به تاریخ ۲۹ اپریل سال ۲۰۱۱ در کلیسای ویستمینستر برگزار شد، ۲۶ میلیون پوند استرلینگ محاسبه شده است. قابل ذکر است که این روز در سراسر بریتانیا رخصتی عمومی اعلام شده بود.
عروسی دختر برنی اکلستون، رئيس "فورمول یک" جایگاه سوم فهرست را از آن خود کرده است. مراسم عروسی پترا اکلستون و جیمس ستنت در سال ۲۰۱۱، حدود ۹ میلیون پوند استرلینگ هزینه داشت. این جفت در سال ۲۰۱۸ از هم جدا شدند.
چهارمین گرانبهاترین عروسی یک دهه گذشته از جستین تیمبرلیک، آوازخوان و جیسیکا بیل، هنرپیشه سینما بود. مراسم عروسی این جفت در سال ۲۰۱۲ در ایتالیا برگزار شد. در این مراسم حدود ۴ میلیون پوند استرلینگ به مصرف رسید.
در جایگاه پنجم، مراسم عروسی جورج کلونی، هنرپیشه و امال علم‌الدین، وکیل مدافع که در سال ۲۰۱۴ در ایتالیا برگزار شد، قرار گرفته است. این جفت در مراسم عروسی شان ۳.۵ میلیون پوند استرلینگ به مصرف رسانیدند.
همچنان مراسم عروسی چلسی کلینتون، نویسنده و مارک مزوینکسی (۲.۳ میلیون پوند)، پریانکا چوپرا، هنرپیشه و نیک جوناس، آوازخوان (۲.۳ میلیون پوند)، کیم کارداشیان، ستاره تلویزیونی و کانیه ویست، خواننده رپ (۲.۱ میلیون پوند) و همچنان التون جون، آوازخوان و دیوید فرنیش، سینماگر با هزینه ۱.۱ میلیون پوند استرلینگ، شامل این فهرست شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала